خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تصویب بودجه سال جدید شهرداری خلیل آباد با ۳۰ درصد افزایش

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۳۰۵

شهردار خلیل آباد در استان خراسان رضوی گفت: بودجه سال جدید شهرداری این شهرستان با ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته میزان ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که کلیات بودجه امسال شهرداری به تصویب شورای شهر رسید.

هادی گوهریان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: اولویت اصلی  مجموعه شهری خلیل آباد حرکت به سمت گردشگری استژ و خوشبختانه شرح خدمات باغ شهر خلیل آباد و طرقبه به تهران ارسال شده است که امیدواریم بتوانیم تاییدیه های مربوطه را اخذ کنیم.

وی افزود: شهرخلیل آباد و طرقبه دو شهر در سطح استان هستند که کلا سیاست های طرح تفصیلی و شهرسازی آن بر مبنای گردشگری تدوین خواهد شد.

شهردار خلیل آباد با بیان اینکه توسط یک شرکت خصوصی بزودی از آبگرم خلیل آباد جهت سرمایه گذاری در این شهر بازدید خواهد شد بیان کرد:امیدواریم نشست های خوبی در این رابطه برگزار کنیم و آبگرم معدنی خلیل آباد هم به سمت یک سرمایه گذاری بالغ  40 میلیارد تومانی حرکت کند.

گوهریان همچنین از خرید یک دستگاه مینی لودر به مبلغ 420 میلیون تومان جهت انجام امورات شهرداری خلیل آباد خبر داد و گفت: این دستگاه بسیار پر کاربرد در مجموعه شهری است به خصوص در مواقع سیلاب کمک زیادی به پاکبانان سطح شهر خواهد کرد.

وی از احیای بازارچه خلیل آباد و پیاده راه سازی و ایجاد پارک های محلی در سال جاری خبر داد و افزود: درحوزه عمران طبق برنامه ریزی  هایی که شده است با حجم آسفالت 70 هزار متر امیدواریم در سطح شهر تا پایان سال دیگر معبر خاکی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز