خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر تایباد به ایلنا خبر داد:

جنازه چوپان مفقودشده در تایباد پس از چهار روز پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۲۸۹

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد گفت: جنازه جوان چوپانی که هفته گذشته همراه یکی از دوستانش در مسیر برگشت به روستای ابقه از توابع بخش مرکزی این شهرستان مفقود شده بود، ظهر امروز پس از گذشت چهار شبانه‌روز پیدا شد.

غلامرضا صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: فرد مورد نظر در طی مسیر برگشت از همکار دیگر خود که در هدایت گَله گوسفندان او را همراهی می‌کرده جدا شده و به روستا بازنگشته است، این موضوع در ساعت ۱۸ همان روز به جمعیت هلال احمر و نهادهای مربوطه اعلام و بلافاصله عملیات جست‌وجو انجام شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده جهت اعزام تیم آنست(سگ‌های زنده یاب ) از جمعیت هلال احمر استان به شهرستان تایباد، مطرح کرد: همچنین علاوه بر تیم‌هایی که از منطقه تایباد در عملیات جستجو حضور داشتند دو تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر خواف نیز از صبح 13 اردیبهشت ماه جاری عملیات جستجو از سمت خواف به تایباد را مجدد آغاز کردند.

صیادی بیان کرد: در این عملیات چهار روزه ۶ تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد، فرماندهی و بسیجیان حوزه شهید شوشتری و قرارگاه شهید قاجاریان، نیروی انتظامی، فرماندهی پاسگاه پشته و نیروهای مردمی از ابتدای روشنایی هوا باحضور منسجم و تیم بندی شده با وجود ریزش تگرگ و باران و نامساعد بودن هوا بسمت ارتفاعات جهت جستجو اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد در پایان گفت: با تلاش تیم اعزامی استان و آتش‌نشانی مشهد و تیم‌های امدادی هلال احمر تایباد بالاخره امروز یکشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 14 جنازه چوپان جوان در بند خاکی روستا از آب بیرون آورده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز