خبرگزاری کار ایران

مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها :

شرایط لازم برای توسعه پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه لامرد فراهم است

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۰۶۴

مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها گفت: شرایط لازم برای توسعه پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه لامرد فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، غلامرضا رستمیان در آیین تکریم از مدیر سابق و مدیر جدید فرودگاه لامرد ، گفت: شرکت فرودگاه‌ها ‌‌یک شرکت «درآمد- هزینه‌ای» است و از بودجه عمومی دولت استفاده نمی‌کند و در حال حاضر راهبری و مدیریت 53 فرودگاه کشور را برعهده دارد. درآمدهای شرکت فرودگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کرد و این مشکل جهانی است که امیدواریم  با توجه به موقعیت استراتژیک ایران، با از بین رفتن این ویروس شاهد افزایش پروازها و درآمد شرکت فرودگاه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: در اوایل اردیبهشت امسال پروژه ترمینال فرودگاه لامرد که از یکی از ترمینال‌های مجهز و بروز است به دستور رئیس‌جمهور و با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به بهره‌برداری رسید و هم اکنون این شهرستان در سطح ملی و جهانی شناخته شده است.

رستمیان در ادامه گفت: فرودگاه لامرد برای توسعه بیشتر از حمایت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برخوردار است.

مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها اضافه کرد: با زیرساخت‌هایی که امروز در فرودگاه لامرد مهیا شده نیز مشکلی برای توسعه پروازهای داخلی و خارجی نداریم و در راستای افزایش پروازها از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی لامرد و صنایع مستقر در این شهرستان برای توسعه پروازها استفاده خواهیم کرد.

در ابتدای این جلسه، پرویز میری مدیر سابق فرودگاه لامرد با ارائه گزارشی از پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های ایجاد شده طی این چند سال اخیر در  این فرودگاه گفت: فرودگاه لامرد از زمانی که مستقل شد و تحت نظارت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران قرار گرفت، توسعه بخش های مختلف فرودگاه و افزایش پروازها با شتاب بیشتری ادامه پیدا کرد که جا دارد از زحمات آقای علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران لامرد و دیگر مسئولان شرکت فرودگاهها و کارکنانم در فرودگاه لامرد تشکر ویژه داشته باشم. 

در پایان  این آیین ، با اهداء لوحی از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاهها از خدمات و زحمات 7 ساله «پرویز میری» مدیر سابق فرودگاه لامرد تجلیل شد و سهراب عزیزی با دریافت حکم خود، فعالیتش را در فرودگاه لامرد آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز