خبرگزاری کار ایران

تخلیه آبگرفتگی منازل مسکونی قزوین توسط نجاتگران هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۹۹۲

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ۱۸ منزل مسکونی در قزوین که بر اثر بارش‌های گسترده دچار آبگرفتگی شده بود، توسط نجاتگران هلال احمر استان تخلیه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،حکمت الله هاشمی اظهار کرد: به دنبال اطلاع مدیریت بحران استانداری به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر بارش‌های شدید در چند ساعت گذشته و آبگرفتگی منازل مسکونی در سطح شهر درخواست تیم‌های تخصصی سیلاب جهت تخلیه آب از منازل مسکونی و امداد رسانی به افراد حادثه دیده اعلام شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله ۲ تیم واکنش سریع از مرکز استان و یک تیم از جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین به مناطق حادثه دیده اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان موفق به تخلیه آب از ۱۸ باب منزل مسکونی با استفاده از چهار دستگاه موتور پمپ و لجن کش در خیابان‌های حیدری، مجاهد و  بازار مرکزی شهر قزوین شدند.

هاشمی افزود: در این منازل ۳۵ خانوار شامل ۱۰۲ نفر از همشهریان سکونت داشتند که تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر موفق به امدادرسانی به آنها شدند.

این مسئول ادامه داد: در این عملیات یک دستگاه آمبولانس، سه دستگاه خودروی کمکدار و ۱۲ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شرکت داشتند که خوشبختانه در کوتاهترین زمان ممکن موفق به ارایه خدمات به آسیب دیدگان شدند.

بارندگی‌های گسترده شب گذشته در قزوین موجب آبگرفتگی معابر عمومی و خیابان‌ها و واحدهای مسکونی شهر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز