خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس مطرح کرد؛

تعطیلی باشگاه‌های ورزشی تا اعلام رسمی ستاد مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۹۴۵

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس گفت: امیدواریم هرچه زودتر در شرایطی قرار بگیریم که شاهد فعالیت باشگاه های ورزشی باشیم تا با رعایت کامل پروتکل بهداشتی این مراکز دوباره بازگشایی شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان فارس، کاوه باشتی در نشست هم اندیشی با رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس به بیان شرایط موجود برای مقابله با کرونا در ورزش پرداخت و افزود: سلامت جامعه ورزش اولویت ستاد مقابله با کرونا در ورزش است و هیئت پزشکی ورزشی از هیچ کوششی دریغ ندارد.
وی با اشاره به اینکه امروز ورزش تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا قرار گرفته است، اظهار داشت: آنچه را که باید مدنظر قرار داد سلامت ورزشکاران است که بایستی به دقت به آن پرداخت تا با پیشگیری بتوانیم از آلوده شدن آنان به این بیماری جلوگیری کنیم.
باشتی با بیان اینکه تعطیلی باشگاه ها تا اعلام رسمی بازگشایی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: عوامل بسیاری از تعطیل بودن باشگاه ها دچار مشکل شدند و اقصاد در ورزش تحت تاثیر قرار گرفت، اما سلامت هر جامعی اولویت آن جامعه است و امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی باشگاه ها و از سرگیری تمام فعالیت های ورزشی باشیم.
وی، گفت: با حضور در جلسات مختلف استانی و (کشوری به صورت ویدئو کنفرانس) تمام مشکلات و شرایط موجود به صورت شفاهی و کتبی به اطلاع مسئولین بالا دستی رسیده است که امیدواریم زمینه ای فراهم شود که فعالین حوزه ورزش بهتر از گذشته به فعالیت خود بپردازند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس هم در این نشست با تقدیر از اقدامات هیئت پزشکی ورزشی فارس (ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان) برای سلامت و پیشگیری جامعه ورزش،  به بیان شرایط موجود بر باشگاه ها پرداخت و گفت: امروز شرایط موجود برای فعالان حوزه ورزش بخصوص آنان که درآمدشان در این بخش است بسیار سخت شده است و بایستی زمینه ای فراهم شود که فعالین این بخش به زودی به فعالیت خود بپردازند و بیشتر از این آسیب نبینند.
محمدعلی فرهنگ مهر، افزود: هیئت بدنسازی استان هم برای بازگشایی و سلامت باشگاه ها و از سرگیری فعالیت های ورزشی از هیچ کوششی دریغ نکرده است و با جلسات مختلفی که با مقامات مسئول داشته به دنبال راه حلی برای کمک به آسیب دیدگان این بخش بوده است.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز