خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک شورا و شهرداری قزوین با استاندار ,وعده داده شدد ؛

افتتاح هر ماهه یک طرح عمرانی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۸۹۸

شهردار قزوین گفت: امسال در هر ماه یک طرح عمرانی در قزوین به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیاوش طاهرخانی در جلسه مشترک شورا و شهرداری قزوین با استاندار که با حضور جمعی از مسئولان در شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک امسال، سال پرباری در بخش طرح‌های عمرانی قزوین خواهد بود و تلاش خواهیم کرد هر ماه یک طرح عمرانی را به بهره برداری برسانیم.

شهردار  قزوین افزود: در این هفته شهرداری کلنگ زنی و افتتاح پروژه های مهمی را در دستور کار قرار داده است.

طاهرخانی تاکید کرد: کلنگ زنی پروژه نسیم شمال، کلنگ زنی سوله ورزشی مشعلدار، ساخت پیاده رو خیابان راه آهن از سرپل تا ولی عصر از جمله طرح‌های منطقه یک است که در این هفته شاهد اجرای آنها بودیم.

وی در ادامه به طرح‌های منطقه دو اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی فاز ۳ بوستان امام علی(ع)، افتتاح پیاده رو سازی خیابان‌های حیدری، بوعلی و بلوار، افتتاح پیاده رو سازی چهارراه بنیاد تا کمربندی شهید بهشتی، افتتاح پیاده رو سازی از چهار راه فردوسی تا چهار راه بلوار و افتتاح پیاده رو سازی از عدل تا میدان حسن نصرالله ضلع شرق از جمله مهمترین طرح‌های منطقه دو هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: افتتاح فاز اول طرح جاده قهرمانان سلامت بلوار امام علی (ع)، راه اندازی مسیر پیاده روی یک و نیم کیلومتری با سه هزار متر مربع فضای سبز و ۹۸ پایه چراغ و ۱۰ دستگاه ورزشی از مهمترین عناوین طرح‌های منطقه سه هستند.

به گفته شهردار قزوین بسیاری از این طرح‌ها از طریق ویدئو کنفرانسی افتتاح خواهند شد و البته چند پروژه مهم نیز با حضور استاندار قزوین راه اندازی و به بهره برداری خواهند رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز