خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شوراهای استانداری:

نیاز شهرداری‌های قزوین از تولیدات داخلی تامین می شود

کد خبر : ۹۰۷۸۷۸

با توجه به سال جهش تولید بخشنامه الزام شهرداری های استان قزوین به تامین نیازهای خود از تولیدات داخلی کشور ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی اظهار کرد: نامگذاری های یک دهه اخیر ، حاکی از اهمیت مولفه های حوزه اقتصاد خصوصا تولید به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور است.

مدیرکل دفتر امور شوراهای  استانداری با بیان اینکه شهرداری ها می توانند با برنامه ریزی درست زمینه جهش تولید را فراهم نمایند، یادآورشد : در راستای اجرایی نمودن و عینیت بخشیدن شعار سال و با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی و نگاه به داخل برای نیل به رونق اقتصاد ملی به تمامی شهرداری ها ابلاغ شد جهت تهیه و تامین کلیه اقلام مصرفی ملزومات و تجهیزات ، ماشین آلات سبک و سنگین ،سواری و... صرفا به خریداری محصولات تولید داخل اقدام کنند.

صالحی با بیان اینکه شهرداری ها با عملکرد خود می توانند مردم را به سمت تلاش برای جهش و رونق تولید سوق دهند افزود : یکی از مهم ترین مصرف کنندگان محصولات مختلف در شهرهای کشور شهرداری ها هستند و باید نیازهای خود را در اجرای پروژه های گوناگون از کالاهای ایرانی تامین کنند تا شاهد جهش رونق تولیدات داخلی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز