خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

شوراها برای حل مشکلات شهری بیشتر تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۸۷۳

استاندار قزوین گفت: اعضای شورا باید با دقت و اهمیت بیشتری برای حل مشکلات شهری تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه مشترک با شورا و شهرداری قزوین که با حضور جمعی از مسئولان در شهرداری قزوین برگزار شد، با اشاره به هفته شوراها اظهار کرد: در روایات ائمه و دین ما تاکید بسیاری بر امر شورا انجام شده است چون هر کجا امر شورا حاکم شود سرعت انجام‌ کار بیشتر می‌شود.

استاندار قزوین افزود: بار مسئولیت بسیار مهم است و هرچقدر کار شورا دقیق‌تر و فراگیرتر باشد، جایگاه اعضا را رفیع‌تر می کند، بنابراین باید اعضای شورا با دقت و اهتمام بیشتری برای حل مشکلات شهری تلاش کنند.

جمالی پور با تاکید بر اینکه شورا باید با تصویب قوانین مناسب، خدمات به مردم ارائه دهد و عملکردش باعث اعتماد مردم شود، تصریح کرد: در این مسیر باید از حواشی دوری کرد تا حقوق مردم تضعیف نشود، همچنین باید با تشکیل کمیته‌های پیگیری بسیاری از مسائل با شورای عالی شهرسازی را حل کرد.

وی در ادامه با اشاره به معضلات محله دباغان، گفت: مشکلات این محله باید هر چه زودتر حل شود زیرا هیچ مساله‌ای مهمتر از مسائل مردم نیست و باید این مشکلات را با اولویت بندی حل و فصل کرد.

مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: برای بافت فرسوده، موضوع ترافیک و نواحی منفصل باید تصمیمات ویژه گرفته شود و همچنین زودتر باید تکلیف سایت محمد آباد روشن شود.

استاندار گفت: تعیین تکلیف این سایت خواست مردم است و در همه مسائل باید به مصالح مردم توجه کنیم و با عقلانیت چالش‌های مهم‌ قزوین را حل کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز