خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

البرز در راستای تحقق جهش تولید مصمم به ارتقاء جایگاه تولید و اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۸۱۸

استاندار البرز گفت: دولت در سال جدید و در راستای تحقق سیاست جهش تولید از هیچگونه خدمت و حمایت موثر فروگذار نخواهد کرد و استان البرز نیز مصمم است بتواند موقعیت و جایگاه خود را در سال ۹۹ نیز ارتقاء دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از شعبه مرکزی واحد بزرگ تولیدی تراورس، ضمن تبریک هفته کار و کارگر، گفت: در سال جاری با توجه به نامگذاری "جهش تولید"، مسئولان البرز و واحدهای تولیدی مستقر در این استان به سمت تحقق جهش تولید و اطاعت از فرمایش مقام معظم رهبری، گام برمی دارند.

وی افزود: دولت همچون سال گذشته که در بحث رونق تولید از واحدهای تولیدی حمایت کرد در سال جدید و در راستای تحقق سیاست جهش تولید نیز از هیچ گونه خدمت و حمایت موثر فروگذار نخواهد کرد و استان البرز نیز مصمم است بتواند موقعیت و جایگاه خود را در سال ۹۹ نیز ارتقاء دهد.

شهبازی گفت: امروز به مناسبت هفته کار و کارگر از یکی از تولیدکنندگان عمده و صاحب نام و موثر کشور در بحث تولید تراورس کشور بازدید شد و این درحالیست که در طول یکسال اخیر به واسطه رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان، اقدامات موثری صورت گرفت که با ارتباطات برقرار شده به نتیجه مطلوب رسید.

وی گفت: در شعبه مرکزی واحد تولیدی تراورس بیش از ۱۵۰ نفر مشغول به فعالیت هستند که با همین تعداد نیرو بخش عمده ای از نیاز کشور را تامین می کند.

وی به شروع طرح مطالعاتی این  مجموعه اشاره و تصریح کرد: با افزایش فعالیت می توان در آینده شاهد تولید تراورس مترو باشیم. این شرکت همچنین در تامین دریزین و دیوارهای بتنی نیز فعالیت دارند و در صورت برداشته شدن موانع تولید و افزایش ۵۰درصدی ظرفیت تولید، تعداد اشتغال، بیش از ۳۰۰ کارگر و پرسنل جدید به مجموعه تراورس اضافه خواهد شد.

استاندار البرز با عنوان اینکه مواد لازم تولید تراورس از سیمان آبیک و میلگرد خوانسار تامین می شود، ادامه داد: در حال حاضر این شرکت آمادگی دارد که با مساعدت و حمایت اندک دولت، ظرفیت تولید را که بیش از هزار و ۶۰۰ تراورس است در همین مجموعه افزایش دهد.

 وی از واحد تولیدی تراورس به عنوان یکی از موثرترین واحدهای تولیدی کشور یاد کرد و گفت: با حضور در واحد تولیدی تراورس به کارگران سخت کوش این مجموعه که با ریختن عرق جبین برای سربلندی کشور به تولید و فعالیت، مشغول هستند، روز و هفته کارگر را تبریک می گویم.

وی ضمن قدردانی از مدیر عامل این شرکت اذعان داشت: طی ۴ماه اخیر که با این شرکت ارتباط ببشتر داشتم در برهه ای تلاش شد که مشکلات این مجموعه با تلاش دوجانبه، مجددا این کارخانه در عرصه های مختلف تولید بتن تراورس، نگهداری و حراست مترو و راه آهن فعالیت کند.

شهبازی گفت: تولید فعلی این واحد هزار و ۵۰۰ قالب در روز است و مدیران مجموعه در تلاش هستند با توجه به ارتقاء ظرفیت تولید، تعداد اشتغال را بالا ببرند.

وی با تاکید به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فرماندار فردیس، گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که برای توسعه این واحد تولیدی حمایت لازم صورت گیرد و در این ارتباط در نخستین جلسات ستادی بتوان با حمایت بیشتر در عرصه های عمران و آبادانی حضور پیدا کرد.

استاندار البرز در پایان از تلاش و حمایت اصحاب رسانه در راستای انعکاس و انتشار فعالیت تولید و دستاوردهای اقتصادی، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز