خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد خبر داد:

ارائه لایحه افزایش ساعت فعالیت و تعداد خطوط ناوگان اتوبوسرانی به شورای شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۷۹۲

شهردار مشهد گفت: لایحه افزایش ساعت فعالیت و تعداد خطوط ناوگان اتوبوسرانی به شورای اسلامی شهر ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد ناوگان اتوبوسرانی با 27 خط شهری و 18 خط حومه به صورت محدود از اول اردیبهشت فعال شد، همچنین از 15 اردیبهشت ماه فعالیت محدود اتوبوسرانی را ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: اما باتوجه به اینکه قرار بود برای نحوه ادامه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی لایحه ای را به شورای شهر ارائه کنیم، می خواستیم نظر ستاد مقابله با کرونا استان را در خصوص ادامه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بدانیم لذا این موضوع را در جلسه امروز مطرح کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به جمع بندی ما و نظرسنجی هایی که انجام شده پیشنهاد دادیم با رعایت پروتکل های بهداشتی ساعت خدمات رسانی ناوگان خطوط فعال شده اتوبوسرانی بنا به خواسته مردم از ساعت 6صبح تا 19 در نظر گرفته شود.

کلائی ادامه داد: همچنین پیشنهاد شد در کنار افزایش ساعت کاری اتوبوس ها با توجه به درخواست های مردمی، تعداد 27 خط شهری که اکنون فعال هستند نیز به 43 خط افزایش پیدا کند که ستاد، با این پیشنهاد موافقت کرد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه این موضوع را طی لایحه ای به شورای شهر برای تصمیم گیری جهت اعمال بعد از 15 اردیبهشت ماه ارائه خواهیم کرد، گفت: سعی می کنیم علاوه بر اینکه از مردم بخواهیم از ماسک استفاده کنند، کنترل لازم را نیز اعمال کرده و در صورت نیاز نسبت به تامین ماسک در ابتدای ورود به اتوبوس ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز