خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

امسال 10 هزار شغل با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان ایجاد می شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۷۳۲

استاندار کرمانشاه گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) امسال 10 هزار شغل جدید با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان در استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات و برنامه های خوبی برای ایجاد اشتغال شکل گرفت و امسال با توجه به شعار سال یعنی "جهش تولید" باید بیش از گذشته و به صورت جهشی و جهادی تلاش کنیم.

وی با اشاره به ضربه های ناشی از ویروس کرونا بر اقتصاد مردم بیان داشت: این ویروس علاوه بر اینکه بر سلامتی مردم تاثیر داشت بر اقتصاد جامعه و مردم نیز ضربه زد لذا راه جبران این خسارت های سنگین ناشی از کرونا تحقق شعار سال یعنی جهشی کار کردن و حرکت به سمت تولید و رونق اقتصادی است.

مقام عالی استان با بیان اینکه باید خسارت های وارد شده از ویروس کرونا را با کار تلاش و جدیت جبران کنیم، تصریح کرد: جبران این خسارت ها مستلزم تلاش بیش از پیش مدیران عضو این کارگروه و مدیران بانک ها به صورت جهشی و جهادی در راستای تحقق شعار سال است.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در ادامه به تفاهم نامه صورت گرفته با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برای ایجاد 10 هزار شغل جدید در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تفاهم نامه ای منعقد شد که حدود 5 هزار و 600 شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان ایجاد شود اما خوشبختانه طی پیگیری که با ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کشور صورت گرفت، مقرر شد که این تعداد به 10 هزار در استان افرایش پیدا کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این 10 هزار شغل جدید با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان( برای هر شغل 50 میلیون تومان) در روستاها ایجاد می شود لذا علاوه بر اشتغالزایی به ماندگاری و محرومیت زدایی در روستاها در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها نیز توجه داریم.

بازوند به اقدامات خوب و اثربخش رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کشور در استان اشاره کرد و گفت: انصافاً باید از اقدامات و برنامه های اثربخش جناب آقای دکتر مخبر در کشور تقدیر و تشکر کنیم و این بنیاد در هر بحرانی که مانند زلزله و سیل رخ می دهد، هم  در برنامه های یاری رسان مشارکت می کنند و هم بحران ها را به فرصت تبدیل می کنند و در کمک رسانی به استان کرمانشاه نیز اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

وی در ادامه همچنین خواستار توجه به حوزه گردشگری و فرصت هایی که در این حوزه برای اشتغالزایی و رونق اقصادی وجود دارد، شد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر پرداخت حقوق بیکاری به افراد مشخص شده در استان اظهار داشت: در استان 7 هزار و 300 نفر برای دریافت بیمه بیکاری شناسایی شده اند که ضروری است از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر چه زودتر حقوق این افراد پرداخت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز