خبرگزاری کار ایران

مجری طرح پست های شرکت برق منطقه ای گیلان:

پست مسکن مهر آستارا در سال جاری وارد مدار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۶۹۲

مجری طرح پست های شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: پست مسکن مهر آستارا در سال 99 برقدار و آماده بهره برداری می شود.

به گزارش ایلنا از رشت،محمد افتخاری مجری طرح پست های معاونت طرح وتوسعه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: پست 63/20 کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت 80 مگاولت آمپر با هدف تامین انرژی برق مطمئن و پایدار شهر آستارا در سال 99 برقدار و آماده بهره برداری می شود.

افتخاری با بیان اینکه تمامی تجهیزات، فونداسیون ها و ساختمان کنترل این پست در داخل سازه مسقف سوله ای قرار گرفته است،گفت: به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی تجهیزات و تاسیسات پست و همچنین در راستای معماری شهری و زیباسازی، تمامی تجهیزات،  فونداسیون ها و ساختمان کنترل این پست در داخل سازه مسقف سوله ای قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن این پست در منطقه مسکونی و به منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و جهت رفاه و آسایش شهروندان محترم از ترانس های بی صدای ساخت داخل کشور در این پست استفاده شده است.

مجری طرح پست های معاونت طرح وتوسعه در خصوص مشخصات فنی پست گفت: این پست دارای 12 فیدر خروجی، 2  این پست در زمینی به مساحت 5776 مترمربع احداث می شود و سیستم کنترلی آن از نوع معمولی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز