خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین ادعا کرد؛

بهبود وضعیت کرونا در استان قزوین تا پایان ماه رمضان/ گاهی حرف بی‌ربط می زنیم که باید مراقب تخریب‌ها باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۶۵۰

استاندار قزوین گفت: با همت کادر درمان و همکاری مردم استان قزوین تا پایان ماه رمضان شرایط بهتر می شود و برای دوران پسا کرونا هم باید برنامه ریزی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: خوشبختانه پس از شیوع ویروس کرونا همدلی مردم بسیار خوب بود و این موضوع به سرعت در استان مدیریت شد و در شرایطی که می‌توانستیم به یک استان بحرانی تبدیل شویم اما شرایط کنترل شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه هیچ فوتی نداشتیم و بیش از ۶۰ درصد کاهش مبتلا داریم که این کار با تلاش کادر درمانی و پزشکی و همکاری مردم حاصل شده و امیدواریم تا پایان ماه رمضان شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: در کشور نیز وضعیت خوبی داریم و در حالی که در بدترین شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی هستیم اما در مقایسه با کشورهای اروپایی موفق عمل کردیم و امروز ایران اسلامی در کنترل و مدیریت بیماری کرونا پیشتاز است.

جمالی پور گفت: امروز کشورهایی چون ایتالیا، آلمان، فرانسه و آمریکا هم تسلیم کرونا شده اند اما در ایران با کمک مردم و همدلی همه جانبه اتفاق بزرگی رخ داد و گزارش سازمان بهداشت جهانی هم بر این موفقیت تاکید دارد.

استاندار قزوین بیان کرد: تحرک دشمن این روزها زیاد است زیرا موفقیت ما را بر نمی‌تابند البته گاهی ما هم حرف بی ربط می زنیم و بهانه دست دشمن می‌دهیم تا ما را به چالش بکشند و ما باید مراقب این تخریب‌ها باشیم.

مقام عالی دولت در استان عنوان کرد: آنچه ما را در برابر حجم سنگین تخریب دشمن مصون می‌کند حفظ وحدت است و باید برای دوران در پسا کرونا برنامه داشته باشیم و همبستگی خود را حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز