خبرگزاری کار ایران

پس از یک شبانه روز جست وجو ؛

پیرزن گمشده70 ساله در جنگل های ارسباران پیداشد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۶۲۹

رئیس جمعیت هلال احمر خداآفرین گفت: با تلاش ۱۰ ساعته نجاتگران این شهرستان پیرزن ۷۰ ساله گمشده در جنگل‌های ارسباران پیدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عبادت عبدلی با اعلام این خبراظهار کرد: چهارشنبه شب دهم اردیبهشت، حوالی ساعت ۲۳ شب  بدنبال دریافت خبر گم شدن یک پیر زن ۷۰ ساله در روستای سیغین از طریق  نیروی انتظامی و تماس تلفنی دادستان بلافاصله نسبت به سازماندهی و اعزام  نیروهای عملیاتی در قالب ۲ تیم و ۲ خودروی عملیاتی از هلال احمر و یک خودروی عملیاتی از  هنگ مرزی به محل اقدام  شد.

وی ادامه داد: نیروهای اعزامی  تقریبا حوالی ساعت ۱۲ نیمه شب عملیات جستجو در میان سنگلاخ‌ها و جنگل‌های منطقه را آغاز کردند.

رئیس هلال احمر خداآفرین گفت: این عملیات تا ساعت چهار بامداد ادامه یافت ولی نتیجه‌ای حاصل نشد و ادامه عملیات به طلوع آفتاب موکول شد.

عبدلی اضافه کرد:  همزمان با طلوع آفتاب عملیات جستجو دوباره ادامه یافت تا اینکه بالاخره این مادر جسور روستایی به مدد الهی حوالی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت  از  شب سرد جنگلی، جانم سالم بدر برده و  نزدیکی روستای  اوزباشان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر خداآفرین، در صحت  و سلامتی  پیدا و تحویل خانواده‌اش شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات موفق  نیروهای مردمی، مرزبانی، نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز