خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

امام جمعه کرج هفته بزرگداشت معلم را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۶۱۶

نماینده ولی فقیه در استان البرز طی پیامی با تبریک هفته معلم به همه معلمان در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تربیت نسل مؤمن انقلابی در راستای تحقق بیانیه گام دوم را از وظایف خطیر معلمان دانست.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک آیت‌الله حسینی همدانی به مناسبت هفته معلم به این شرح است: امسال روز معلم و ایام بزرگداشت این مقام ارجمند که هرساله به مناسبت شهادت استاد علامه، آیت‌الله مرتضی مطهری (ره) گرامی داشته می‌شود مصادف است با روزهای نورانی و پرفیض ماه مبارک رمضان. ماهی که همگی ما مهمان خدای تعالی هستیم، شَهْرٌ دُعِیتُمْ فِیهِ إِلَی ضِیافَهِ اللَّهِ. میزبان، خدائی است که معلم است و با تعلیم کتاب انسان‌ها را از ظلمت به سمت نور هدایت می‌کند. همان روشی که رسول خدا صلی‌الله علیه و آله به‌عنوان معلم ثانی بشر به‌وسیله قرآن انجام می‌دهد. الرکِتَابٌ أَنْزَلْنَاهُ إِلَیْکَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلَى صِرَاطِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ ۱/ابراهیم. و این سلسله ادامه پیدا کرد تا رسیده است به شما معلم عزیز که رحمت و درود خدای تعالی بر شما باد که گذشته از تعلیم مفاهیم علمی و آموزش دانش موردنیاز به فرزندان ایران اسلامی به وظیفه و رسالت بزرگ‌تر خود که تربیت است و ارزش والای تأثیرگذاری بر آحاد جامعه «از کودکی تا طی بالاترین مدارج عالی علمی» با شماست.

همان‌که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: همه سعادت‌ها و همه شقاوت‌ها انگیزه‌اش از مدرسه‌هاست و کلیدش در دست معلمان است.

شمایید که در جایگاه تعلیم و تربیت وظیفه خطیر تربیت نسل مؤمن انقلابی در راستای تحقق بیانیه گام دوم را بیشتر از بقیه به عهده‌دارید.

تربیت نسل آینده و نیروی طراز انقلاب اسلامی و تمدن ساز در جهت پیشرفت همه‌جانبه و رسیدن به اهداف بلند و آرمان‌های شهیدان و امامشان، همان جایگاهی است که مورد مباهات ملائکه است و از هفتاد هزار عابدی که فقط عبادت می‌کنند بالاتر است.

بنده با تمام ارادت و اخلاص از همه معلمان و اساتید گرامی که با شور و عشق و علاقه جرعه‌جرعه علم و ادب اخلاق به فرزندانمان می‌نوشانند تشکر و قدردانی می‌کنم و از میزبان کریم رمضان الکریم درخواست می‌کنم با وجه کریمش به همه شما نظرکرده و کریمانه بهترین خیر را در شب‌های قدر برای شما رقم‌زده و حاجاتتان را برآورده بگرداند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز