خبرگزاری کار ایران

کاهش ۵٨ درصدی حوادث ترافیکی نیشابور نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۵۸۹

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت­ های پزشکی نیشابور از انجام یک هزار و ٩٩٩ مورد خدمت رسانی توسط اورژانس ۱۱۵ نیشابور در فروردین ماه ٩٩ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، مصطفی افشارنیک در تشریح این خبر گفت: تعداد کل مأموریت های این مرکز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١١ درصد کاهش و حوادث ترافیکی نیز به میزان ۵٨ درصد کاهش داشته است.

افشارنیک در ادامه افزود: متأسفانه در فروردین ماه چهار نفر در حوادث ترافیکی جان باختند این در حالی است که در سال گذشته تعداد متوفی در حوادث ترافیکی ٧ نفر بوده است.

وی اظهار داشت: در مجموع تصادفات با ٣٠٧ مورد، تنفسی ۴١۶ مورد، قلبی ١۵٣ مورد و کاهش سطح هوشیاری با ١۴۴ مورد بیشترین تعداد مأموریت های مرکز مدیریت حوادث و فوریت­ های پزشکی نیشابور در این ماه بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد هزار و دو بیمار و مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند، ادامه داد: از این تعداد ۵۶۶ مورد به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲بهمن، ٣٨١ مورد به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم و ۵۵ مورد به سایر مراکز درمانی منتقل شده ­اند.

افشارنیک خاطر نشان شد: در این مدت واحد‌های عملیاتی اورژانس به ١٨ مورد حادثه ویژه امداد رسانی کرده ­اند و پایگاه اورژانس هوایی اورژانس نیز ٢ مورد اعزام داشته و ٢ خانم باردار را به بیمارستان انتقال داده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از مردم خواست که در تماس با اورژانس ۱۱۵ با حفظ خونسردی به سؤالات کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس پاسخ داده و به راهنمایی های آنها توجه کنید زیرا در اکثر مواقع با انجام اقدامات ساده درمانی می توانید جان بیمار و مصدوم خود را نجات دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز