خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز نظارت تصویری و بی‌سیم سازمان فردوس ها در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۵۷۰

مدیر عامل سازمان فردوس ها گفت: با هدف ارتقای امنیت پایدار و هوشمندسازی پایش تصویری، مرکز متمرکز نظارت تصویری و بیسیم سازمان فردوس ها در محل آرامستان بهشت رضا(ع)افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،  مدیر عامل سازمان فردوس ها در خصوص مشکلات ایجاد شده در اجرای این پروژه گفت: وجود فاصله بین ساختمان اداری ستاد، آرامستان بهشت رضا(ع)،آرامستان بهشت رضوان و مرکز اعزام آمبولانس و همچنین نبود زیر ساخت های ارتباطی از جمله اتصال به شبکه فیبر نوری در خارج از محدوده شهری و نیاز سیستم های نظارت تصویری به پهنای باند زیاد برای انتقال تصاویر، بهره برداری از این پروژه را با مشکل روبرو ساخته بود. 

حجت الاسلام مهدوی دامغانی افزود: با نصب دو دکل 45 متری در آرامستان بهشت رضا(ع)و بهشت رضوان به منظور رفع مشکلات شبکه ارتباطی، و استفاده از ظرفیت موجود 100 دستگاه دوربین و 9 مانیتور 65 اینچی در ایجاد این مرکز استفاده شد و با تغییرات انجام گرفته در سرورها ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات تصویری به 45 روز ارتقاء یافت. 

مدیر عامل سازمان فردوس ها افزود: بهسازی و تقویت درب های ورودی آرامستان و نصب 170 قطعه دیواره بتنی خودایستا در اطراف آرامستان بهشت رضا(ع) از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تامین امنیت پایدار بوده است. 

مدیر عامل سازمان فردوس ها در خصوص هزینه اجرای پروژه گفت: با توجه به اینکه حفظ امنیت آرامستان ها جزو دغدغه های سازمان فردوس ها است، به منظور اجرای سیاست های مدنظر حراست سازمان، مبلغ ده میلیارد ریال برای اجرای اقدامات حفاظتی هزینه شده است. 

حجت الاسلام مهدوی دامغانی تصریح کرد: اجرای پروژه مرکز متمرکز نظارت تصویری و بیسیم نقش موثری در حفظ امنیت و آرامش شهروندان داشته و با ایجاد اشراف حداکثری، مجموعه حراست را در انجام ماموریت ها و ایجاد امنیت پایدار کمک خواهد کرد.

مدیر کل حراست شهرداری مشهد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان فردوس ها از یک مجموعه صرفا خدماتی در حوزه تغسیل و تکفین اموات به سمت اقدامات فرهنگی،اجتماعی و عمرانی سوق پیدا کرده گفت: این حرکت ها در سطح شهر و برای شهروندان اثرگذار بوده و جای تقدیر دارد. 

سید مرتضی نعمتی افزود: در شرایط فعلی کشور و بحران کرونا، به دلیل ممنوعیت ورود به آرامستان ها گلایه هایی از سوی مردم ایجاد شد که سازمان فردوس ها به خوبی این شرایط را مدیریت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز