خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبرداد:

نجات جان گردشگر گرفتار شده در آبشار طلایی خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۵۶۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: گردشگر گرفتار شده در ارتفاعات آبشار طلایی خرام آباد از مرگ نجات یافت.

به گزارش ایلنا، صارم رضایی گفت: مرد ۳۵ ساله گرفتار شده در آبشار طلایی از ارتفاعات مخمل کوه خرم‌آباد توسط نجاتگران تیم واکنش سریع هلال‌احمر نجات یافت.

رضایی افزود: در ساعت ۱۳ ظهر روز جمعه دوازدهم اردیبهشت‌ ۹۹ طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت مبنی بر گرفتار شدن گردشگر میان‌سالی که در ارتفاعات مخملکوه گرفتار شده بود بلافاصله تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: در کمترین زمان ممکن تیم واکنش استان با تجهیزات انفرادی و تخصصی کوهستان کار انتقال را شروع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خاطرنشان کرد: نجاتگران تیم واکنش سریع بعد از طی مسیر پیاده‌روی در شیب بالای ۶۰ درجه به‌ پای کوه رسیدند که بعد از رصد و برآورد منطقه عملیاتی و شرایط سخت محل گیر افتادن فرد یاد شده، با استفاده بسکت کار تثبت مصدوم و انجام اقدامات و کمک‌های اولیه در کوهستان فرد مورد نظر را از بالای کوه به سمت پایین انتقال دادند.

رضایی اضافه کرد: این عملیات به‌دلیل بافت و اقلیم کوه یاد شده یکی از نفس‌گیرترین عملیات‌های کوهنوردی بود که خوشبختانه با موفقیت تمام به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز