خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

حادثه در جایگاه CNG نیشابور ٣ مصدوم بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۵۱۴

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از مصدومیت سه نفر به دنبال حادثه در پمپ گاز بلوار فضل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، مصطفی افشار نیک در تشریح این خبر گفت: در ساعت ٣١ دقیقه بامداد شنبه ١٣ اردیبهشت ماه به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ١١۵ مبنی بر حادثه در پمپ گاز، دو دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه های یک و شش شهری به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: به دنبال حادثه در یکی از پمپ های گاز ٣ نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنها از ناحیه صورت به شدت آسیب دید و مصدومان توسط ٢ دستگاه آمبولانس به مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم و ٢٢ بهمن نیشابور منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور نیز در خصوص این حادثه گفت: خوشبختانه در حادثه دیشب انفجاری رخ نداد و مشکلات پیش آمده به خاطر نشتی گاز بوده است که با شنیدن صدای مهیبی از جایگاه CNG بلافاصله تمام نیروهای عملیاتی نجات و حریق ایستگاه یک در محل حاضر شدند.

سید مهدی حسینی افزود: یکی از لوله های ذخیره مخزن گاز که تحت فشار زیادی قرار دارد به علت نقص فنی از جای خود خارج شده و همزمان قطعاتی با شدت بسیار زیاد که ناشی از فشار بالای گاز است به سمت بیرون پرتاب شده و حجم زیادی گاز از جایگاه به بیرون نشت می کند به طوری که محیط جایگاه را گاز به صورت مه پوشانده بود. 

وی با بیان اینکه این حادثه که در اثر خارج شدن یک شیر اهرمی از جای خود رخ داده بود، ادامه داد: حادثه منجر به مصدوم شدن ٢ نفر از اپراتورهای جایگاه شده بود که در همان لحظات اولیه توسط همکارانشان به بیرون جایگاه انتقال یافتند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی ستاد فرماندهی ١٢۵ بلافاصله نیروی انتظامی و اورژانس نیز در محل حضور یافتند که مسیر بلوار فضل با همکاری آتش نشانی و نیروی انتظامی مسدود شد و مصدومین حادثه نیز به بیمارستان انتقال یافتند. 

وی تصریح کرد: پس از تخلیه گاز و حضور نیروهای امداد گاز و بستن گاز اصلی و اقدامات ایمنی توسط ایشان خودروهای داخل جایگاه توسط همکاران آتش نشانی از جایگاه خارج شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز