خبرگزاری کار ایران

مدیر مجتمع دخانیات آذربایجان غربی:

بخش عمده‌ای از مطالبات توتون کاران استان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۵۱۳

مدیر مجتمع دخانیات آذربایجان غربی از پرداخت بخش عمده ای از مطالبات توتون کاران استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی مهرپور گفت: با تدابیر هیات مدیره و دستور مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بخش عمده‌ای از مطالبات توتون‌کاران استان آذربایجان غربی به طور مرتب در نیمه دوم سال 98 پرداخت و مابقی مطالبات نیز به روال سابق در سال جاری به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

مهرپور اظهار داشت: کارخانجات دخانیات استان آذربایجان غربی در سال گذشته همچون سنوات قبل فعال بوده و در سال جدید نیز همانند سایر صنایع تولیدی کشور به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت کارکنان با تأخیر شروع بکار کرده بود که با تدابیر اندیشیده شده هم اکنون در حال تولید دو برند از محصولات شرکت است.

وی افزود: فعالیت مجتمع‌های تولیدی شرکت دخانیات ایران بر مبنای اصول حرفه‌ای عرضه و تقاضا و نیاز بازار برنامه‌ریزی می‌شود.

مهرپور درباره استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی در فعالیت‌های این مجتمع تولیدی نیز گفت: مجتمع دخانیات آذربایجان غربی در راستای استفاده از ظرفیت‌های خالی خطوط تولید نسبت به عقد قرارداد با بخش خصوصی اقدام کرده بود که این قرارداد در سال گذشته به پایان رسیده و برای سال جاری نیز در صورت ایجاد ظرفیت خالی، نسبت به عقد قرارداد جدید اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز