خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

صرفه‌جویی در تمامی هزینه ها باید اتفاق بیفتد/ تکلیف رانندگان استیجاری مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۴۵۲

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهردار رشت صرفه جویی را در سال ۹۹ در دستور کار قرار دهد، عنوان کرد: این صرفه جویی در تمامی هزینه‌ها باید اتفاق بیفتد.

به گزارش ایلنا از رشت، امیرحسین علوی عضو شورای شهر رشت با قدردانی از تلاش‌های مسعود نصرتی شهردار سابق رشت، اظهار داشت: ایشان در خصوص پروژه تراموا تلاش کردند تا بودجه مد نظر در ردیف قرار گیرد و از تمامی آنهایی که در این سه ساله تلاش کردند تا این کار انجام شود تشکر می کنم.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهردار رشت صرفه جویی را در سال ۹۹ در دستور کار قرار دهد، عنوان کرد: این صرفه‌جویی در تمامی شئونات هزینه ها باید اتفاق بیفتد. مشخصاً در جاهایی که کاری انجام نمی‌شود و بابت آن هزینه می شود، یا خریدهایی که در سازمان عریض و طویل شهرداری انجام می شود، که با بهانه‌های مختلف از جمله نقد خرید نکردن شهرداری و یا تخلفاتی که گاهاً انجام می شود، هزینه هایی به شهرداری تحمیل می شود که شاید هر کدام از آنها می تواند اجرا کننده یک پروژه در سال باشد.
 
علوی ادامه داد: در بحث تصفیه خانه جلسات بسیار زیادی برگزار شد تا منابع طبیعی راضی شد پس از رانش زباله در سراوان زمین در اختیار ما قرار دهد. اما اکنون بنده کمی نگران هستم. هرگونه کاری که لازم است انجام شود تا مشکلی از لحاظ جانمایی رخ نداده باشد تا اشتباهی به اشتباهات شورای پنجم و شهرداری اضافه نشود.
 
وی در خصوص بحث صداوسیما، گفت: این گروه بسیار حرفه ای هستند و پول شان را دقیق حساب می کنند و صورت جلسه ای که در دوره آقای نصرتی تنظیم شد در حد همان صورتجلسه بود و هر بار هم که موضوع در شورا مطرح شد گفتیم که می بایست طبق ضوابط موجود بحث صدور پروانه انجام شود. موضوع اگر سرمایه گذاری است نباید در شرایطی باشد که پروژه مذکور دارای رستوران، مرکز خرید، خانه مسکونی و... باشد، بعد چند واحد را نیز به ما بدهند که همانند واحدهای مسکن مهر روی دستمان سال ها بماند.
 
عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: ما نباید وامی بگیریم که بگوییم آن را صرف هزینه های عمرانی کنیم اما در نهایت از آن در بودجه جاری استفاده شود. در بحث انتصابات می بایست به کوتاه بودن عمر مدیریتی افراد در پست های حساس و کلیدی اشاره کرد. آنهم در سمت هایی که تعیین کنندگی مالی و اداری دارد که نگران کننده است. اختیار این تغییرات برعهده شما به عنوان شهردار است، اما می بایست پاسخی برای دلیل این تغییرات وجود داشته باشد.
 
علوی با اشاره به وضعیت رانندگان استیجاری شهرداری رشت، گفت: برخی از رانندگان سال هاست در شهرداری مشغول به فعالیت هستند، اما به راحتی آنها را کنار می زنیم. متاسفانه ما پیگیر تعیین تکلیف رانندگان بودیم که در نهایت به نتیجه هم نرسیدیم. اگر کمکی از دست ما به عنوان اعضای شورا بر می آید شهردار به ما بگوید تا در حد توان خودمان کمک کنیم. اگر نیازی به این کمک وجود داشته باشد راه انجام آن راحت است تا بتوان مشکل این عزیزان را برطرف نماییم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز