خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان اعلام کرد:

صدور ۹۸۰ گواهینامه صادراتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۴۴۸

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: به منظور جلوگیری از ورود کالای نامرغوب وارداتی، تعداد ۹۸۰ گواهینامه صادراتی در استان قزوین صادر شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس صارمی اظهار کرد: در سال گذشته ۹۸۰ گواهینامه انطباق کالای وارداتی پس از بازدید و بررسی کارشناسان اداره کل استاندارد از محصولات وارداتی صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان افزود: فرآورده‌ها ی وارداتی اغلب شامل پاکت‌های چند لایه، چوب چند لایه برای مصارف صنعتی، کاغذ چاپ، قطعات یدکی خودرو، قطعات تابلوی برق، قطعات کولر خودرو، لودسل مورد استفاده در ترازو، رنگ‌های نساجی، دستگاه پخش خودرو، چای سیاه، پودر قهوه و نسکافه، روغن زیتون و شکلات بوده است.

صارمی تصریح کرد: در سال گذشته ۳۹۶ گواهینامه انطباق کالای صادراتی برای انواع کشمش، خرما، پسته، برگه سرخ شده سیب زمینی (چیپس)، سیب زمینی فرنچ فرایز و انواع مواد شوینده صادر شده است.

وی یادآور شد: پس از بازرسی و نمونه برداری و آزمون روی نمونه کالاها و فرآورده‌هایی که قرار است به سایر کشورها صادرات شود و یا کالاهایی که به گمرک وارد شده و در بازار داخل مورد مصرف قرار می‌گیرند، گواهینامه‌های انطباق صادراتی و وارداتی به صاحبان کالا ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز