خبرگزاری کار ایران

فرماندار قشم خبر داد:

اختصاص افزون بر ۸ میلیارد ریال به فعالان گردشگری قشم

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۴۰۱

فرماندار شهرستان قشم گفت: به همت استاندار هرمزگان، مبلغ ۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال کمک نقدی از محل اعتبارات بنیاد مستعضفان و جانبازان انقلاب اسلامی به فعالان گردشگری این شهرستان، اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا نصری بیان کرد: این کمک‌ها به فعالان گردشگری این شهرستان که فعالیت روزهای مهم تعطیلات پایان سال ۹۸ و نوروز ۹۹ خود را به خاطر شیوع بیماری کرونا از دست داه اند، اختصاص می یابد. 

به گفته وی، فعالان گردشگری قشم در روستاهایی همانند لافت، گورزین، طبل، سهیلی، گوران، شیب دراز، دیرستان و جزایر هنگام و لارک در این مدت با تعطیل کردن کسب و کار خود همکاری شایسته ای با ستاد مدیریت کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس از طریق تردد گردشگری داشته اند. 

فرماندار قشم اظهار کرد: فعالان گردشگری قشم علیرغم اینکه روزهای پایان سال و نوروز با توجه به حضور انبوه مسافران، بهترین زمان درآمدی آنان بود، برای حفظ سلامتی هموطنان خود ومردم ساکن جزیره از ارائه خدمات گردشگری با هدف سلامت جامعه خودداری کردند.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم، خاطرنشان کرد:  همکاری فعالان گردشگری و سایر اقشار شهرستان با این ستاد، موجب کاهش انتقال بیماری کرونا در این‌ منطقه از میهن اسلامی شد.

نصری عنوان کرد: خطر بیماری کرونا همچنان باقیست و قشموندان با پرهیز از تردد غیرضروری، حضور در مراکز عمومی را هم به حداقل رسانده و انتظار می رود همچنان مراقبت های بهداشتی  را مَد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز