خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

افتتاح راه آهن رشت - انزلی تا سال 1400

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۳۷۲

فرماندار رشت با اشاره به نقش کلیدی پروژه راه آهن رشت به انزلی در توسعه اقتصادی استان گیلان، ابراز امیدواری کرد این پروژه تا سال 1400به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشس مومنی زاده با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و رئیس جمهور آمریکا به قول خودش با وضع تحریم های فلج کننده به دنبال از هم پاشیدگی نظام اقتصادی و ایجاد بن‌بست در کشور بود، افزود: اماخوشبختانه نظام جمهوری اسلامی همچنان با قوت در مقابل همه این تحریم‌ها بدون اینکه مشکلات و کمبودهای محسوسی در کشور ایجاد شود، ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره نور، گفت: پرتاب این ماهواره و قرار گرفتن آن در مدار زمین یک افتخار ملی در سطح جهان محسوب می شود و همه این دستاوردها در شرایط وجود تحریم های سخت علیه کشور به دست آمده است.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پرهیز از ایجاد جو یاس و ناامیدی در کشور، خاطر نشان کرد: خوشبختانه علیرغم همه تحریم های ظالمانه، روند توسعه در کشور متوقف نشده و این روند با شتاب در حال طی شدن است.

مومنی زاده با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در سطح استان گیلان، تصریح کرد:  بهره برداری از بزرگراه و افتتاح خط راه آهن قزوین رشت از جمله اقدامات بسیار بزرگی بود که در همین شرایط تحریم و فشار سخت بین المللی در استان صورت پذیرفت که باید از دولت تدبیر و امید و به طور ویژه از آقای دکتر نوبخت بابت پیگیری هایی که در این زمینه داشته اند، تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه راه آهن رشت- انزلی در ادامه خط راه آهن رشت- قزوین از جمله دیگر اقدامات توسعه ای است که با قوت در سطح  استان در حال پیگیری است، اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که این پروژه می تواند در توسعه اقتصادی استان داشته باشد، تمام تلاش ها و پیگیری ها بر آن قرار گرفته تا این پروژه  تا سال 1400 به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز