خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس:

ایثار و دلسوزی معلمان سرآغاز پیشرفت‌های کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۲۷۷

شهردار بندرعباس تفکر، دانایی و نوآوری را از مهمترین ویژگی‌های مهم معلمی دانست و گفت: ایثار و دلسوزی معلمان در تعلیم و تربیت آینده‌سازان، سرآغاز پیشرفت کشور است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس امینی‌زاده با گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های دینی اسلام، آموختن علم و دانش به دیگران، آثار معنوی ماندگاری برای آموزگار به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه دانایی، اندیشیدن و نوآوری، از ویژگی های معلمی است، افزود: این مناسبت که با تاسی از سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری نامگذاری شده، فرصتی عظیم و مغتنم برای تقدیر و تجلیل از مقام شامخ معلمی و مقام رفیع فرهنگیان در طول یک سال است.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: «روز معلم»، روز بزرگداشت عشق و ایثار است، چرا که یکی از آثار معنوی آموزگاری، برخوردار شدن از محبت بیکران پروردگار و بخشوده شدن خطاهاست.

امینی‌زاده با اظهار اینکه روز معلم، روز پاسداشت عزیزانی است که در سنگر علم و دانش، سربازانی با اخلاص و دانشمند تربیت کردند، خاطرنشان کرد: معلم موفق کسی است که با فراگیری همیشگی دانش، در شکوفایی علمی دانش آموزان خود نقش مهمی ایفا کرده و به اطلاعات پیشین خود بسنده نکند.

این مقام مسئول از فرهنگیان به عنوان راهبران و استراتژیست‌های فرهنگی در جامعه یاد کرد و گفت: این قشر تاثیرگذار در راستای بالا بردن نرخ با سوادی و ارتقائ سطح فرهنگی و علمی جامعه نقشی ارزنده و زیربنایی را ایفا می کنند.

وی تاکید کرد: بی‌شک معلمان به عنوان متفکران و روشنگران جامعه با انجام رسالت بزرگ و خطیر خود در جهت ترسیم خط مشی فرهنگی جامعه،می توانند با مهندسی صحیح افکار عمومی نقشی ارزنده ایفا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز