خبرگزاری کار ایران

در پیام شهردار "چونگ چینگ" چین مطرح شد:

مایلیم همکاری نزدیکتری با شیراز در زمینه مبارزه با ویروس کرونا داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۲۳۲

شهردار"چونگ چینگ" کشور چین در پیامی به شهردار شیراز گفت: چونگ چینگ مایل است همکاری نزدیکتری با شیراز در زمینه مبارزه با ویروس کرونا داشته و تا حد توان آماده کمک برای غلبه بر تاثیرات موقت ویروس کووید ۱۹ هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز،"تانگ لیانگ ژی" در بخش دیگری از پیام خود ضمن ابراز امیدواری برای بهبود هر چه سریع‌تر مبتلایان کرونا در شیراز افزود: از زمان برقراری رابطه دوستی شیراز و چونگ چینگ در ۱۵ سال گذشته از یکدیگر حمایت کرده ایم و در خوشی و ناخوشی ها با هم سهیم بوده ایم. نتایج مثبتی در زمینه های متعدد مانند تبادلات اقتصادی، تجاری و نیز تعاملات فرهنگی حاصل شده است. در زمان مبارزه چونگ چینگ با کووید ۱۹، مجامع مختلفی از جمله شیراز نگرانی و آمادگی خود را برای کمک اعلام داشتند، که این امر گواهی بر رابطه دوستی ما بوده و آن را مستحکم و تعمیق می کند.

 وی همچنین با تشریح برنامه های چونگ چینگ برای پیشگیری و کنترل کرونا گفت: اقدامات پیشگیرانه تا بازگشت اقتصاد و جامعه به مسیر صحیح و مناسب و بازگشت زندگی و کار به حالت طبیعی خود پابرجا خواهد بود. آنچه ما با آن در حال نبرد هستیم، دشمن مشترک بشریت است و همکاری و اتحاد قویترین اسلحه ما است.

براساس این گزارش خواهر خوانده شیراز؛ چونگ چینگ ابر شهری با جمعیتی حدود ۳۴ میلیون نفر در جنوب غربی چین است و به لحاظ تقسیمات اداری در کنار سه شهر پکن، شانگهای و تیانجین تنها شهرهای چین هستند که حکومت محلی آنها مستقیما زیر نظر دولت مرکزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز