خبرگزاری کار ایران

حیدری در گفت وگو با ایلنا خبر داد:

حادثه عجیب رانندگی در محور اسلام آباد غرب/ خروج تریلی از جاده و برخورد با تجمع کنندگان / 11 نفر کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۰۲۹

رئیس پلیس را استان کرمانشاه از وقوع سانحه رانندگی در محور اسلام آباد غرب - کرمانشاه (سرازیری یادمان مرصاد)خبر داد وگفت : در این حادثه 2 نفر جان خود را از دست داده و 9 نفر نیز زخمی شدند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری در تشریح وقوع این حادثه اظهار داشت : حوالی ساعت 20 شب گذشته 2 دستگاه خودرو در حوالی یادمان مرصاد باهم برخورد کردند که بر اثر آن سرنشینان خودروهای تصادفی و تعدادی دیگر از مردم که حضور داشتند بر سر صحنه تصادف تجمع کردند .

وی ادامه داد : در همین حین یک تریلی نیز که از همان مسیر در حال حرکت بود ناگهان از مسیر منحرف و به افرادی که بر سر صحنه تصادف تجمع کرده بودند برخورد کرد .

سرهنگ حیدری افزود : براثر این برخورد متاسفانه 2 نفر جان خود را از دست دادند و 9 تن دیگر زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند .

ریئس پلیس راه استان کرمانشاه یاد آورشد : همچنین براثر این حادثه دلخراش به 7 دستگاه خودرو آسیب وارد شد .

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه مرگبار ، گفت : علت وقوع این حادثه وخارج شدن تریلی از مسیر اصلی دردست بررسی قرار دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز