خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی کار شهرداری کرج:

امنیت شغلی و نگاهِ برابر خواسته به حق کارگران است

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۰۱۴

رئیس شورای اسلامی کار شهرداری کرج با تاکید بر اهمیت امنیت اشتغال کارگران، گفت: زمانی که نیروهای توانمندِ تامین نیرو امکان گرفتن پست و جایگاه داشته باشند و حق مسئولیت دریافت کنند، این مصداق امنیت شغلی است.

به گزارش ایلنا، مصطفی سعیدی سیرایی با تبریک یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: چرخ اقتصاد و شعارِ  امسال مقام معظم رهبری "جهش تولید" با همت و تلاش کارگران و تدبیر مدیران حرکت کرده و تحقق می یابد. 

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت شغلی و نگاهِ برابر خواسته بحق کارگران است، افزود: وقتی امنیت شغلی وجود داشته باشد و کارگر با هر نوع قراردادی مزایای کامل را دریافت کند، نیاز به تبدیلِ وضعیت دیگر احساس نمی شود. 

رئیس شورای اسلامی کار شهرداری کرج با تاکید بر اهمیت امنیت اشتغال کارگران عنوان کرد: وقتی نگاه برابر وجود داشته باشد تفاوتی بین نیروهای رسمی و تامین نیرو به وجود نمی آید. 

رییس شورای اسلامی شهرداری کرج ادامه داد: زمانی که نیروهای توانمندِ تامین نیرو امکان گرفتن پست و جایگاه داشته باشند و حق مسئولیت دریافت کنند، این مصداق امنیت شغلی است.  

سعیدی سیرایی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که باید عنوان شود سهم کارگران از سودِ تولید کننده (پیمانکار) است.

وی گفت: وقتی کارگر سهمی از سود تولید داشته باشد علاوه بر افزایش کارایی، خدماتی که ارایه می شود نیز کیفیت بیشتری پیدا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز