خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

کارفرمایان، حقوق کارگران را متناسب با شرایط اقتصادی جامعه افزایش دهند

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۸۱۷

نماینده ولی فقه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: کارفرمایان و نمایندگان دولت، حقوق کارگران را متناسب با شرایط اقتصادی جامعه افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه و نمایندگان تشکل های کارگری با وی با بیان اینکه قدردانی از خدمات ارزشمند و اثرگذار کارگران نباید به حرف های تکراری منحصر شود بر حل مشکلات صنفی و معیشتی این قشر زحمتکش تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حل ریشه ای مشکلات کارگران افزود: اگر رونق تولید مورد انتظار مقام معظم رهبری محقق شود سردمداران آمریکایی و صهیونیستی از تحریم های نفتی و اقتصادی ناکام خواهند ماند.

امام جمعه تبریز با اشاره به شرایط امروز جامعه در مبارزه با ویروس کرونا گفت: در شرایط کنونی که برخی کسب و کارها تعطیل و کارگران روزمزد بیکار شده اند باید حمایت های معیشتی و کمک های مالی در قالب بیمه بیکاری در اولویت کاری دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اشاره ای به مصوبه افزایش حقوق کارگران کرد و گفت : کارفرمایان و نمایندگان دولت می توانند با بررسی این مصوبه، حقوق کارگران را متناسب با شرایط اقتصادی جامعه افزایش دهند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم یکی از ضرورت های رونق و جهش تولید را ضرورت توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانه ها به بخش خصوصی دانست و افزود: بی توجهی به اهلیت افراد، امکان سوء استفاده را به برخی سود جویان خواهد داد و تعطیلی مجموعه های تولیدی و تغییر کاربری آنها زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز