خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

متخلفان اقتصادی در قزوین ۱۳۶ میلیارد ریال جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۸۱۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: متخلفان چهار پرونده اقتصادی در استان قزوین از سوی تعزیرات حکومتی استان در مجموع به پرداخت ۱۳۶ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: یکی از این پرونده ها مربوط به یک شرکت تجهیزات گرمایی بود که به دلیل کم فروشی و عدم ارائه خدمات مربوط به ضمانت کالا به ۵۴ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: یکی دیگر از پرونده ها نیز به یک شرکت شیمیایی تولید حلال‌های صنعتی اختصاص داشت که به قاچاق مبادرت کرده بود و به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

محمدی بیان کرد: در یک پرونده دیگر نیز یک قاچاقچی سوخت در بوئین زهرا به ۳۰ میلیارد ریال جریمه و ضبظ کالای مربوطه محکوم شد.

وی ادامه داد: محکومیت یک قاچاقچی سوخت در قزوین نیز به پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال دیگر پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته در روزهای اخیر از سوی تعزیرات حکومتی قزوین بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخورد جدی با متخلفان اقتصادی که موجب اخلال در نظم بازار و تولید می شوند با قوت در دستور کار این دستگاه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز