خبرگزاری کار ایران

هریس خبر داد:

تخصیص ۷۰۰ فقره وام حمایتی کم بهره برای رانندگان تاکسی واجد شرایط شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۷۴۷

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری رشت از تخصیص ۷۰۰ فقره وام حمایتی کم بهره برای رانندگان تاکسی واجد شرایط شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری رشت بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، با همراهی مسئولان کشوری و استانی، ۷۰۰ فقره وام ۲ میلیون تومانی حمایتی برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است.

نوری هریس در خصوص نحوه دریافت وام از سوی رانندگان اظهارداشت: رانندگان تاکسی واجد شرایط باید با مراجعه به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از شرایط و جزییات وام آگاه شوند و برای دریافت آن اقدام کنند.

وی با تکذیب شایعاتی مبنی بر لزوم مراجعه رانندگان تاکسی به دفاتر پیشخوان جهت ثبت نام وام، خاطر نشان کرد: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و رانندگان نباید از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت افزود: این سازمان در خصوص ثبت نام های صورت گرفته از طریق دفاتر پیشخوان و مبالغی که تحت عنوان ثبت نام از رانندگان دریافت شده است هیچگونه مسئولیتی ندارد و روال دریافت وام به این صورت است که افراد واجد شرایط تنها از طریق سازمان حمل و نقل اقدام نمایند.

 نوری هریس در پایان گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر در تلاش برای کاهش مشکلات به وجود آمده برای رانندگان باتوجه به شرایط خاص اقتصادی به وجود آمده در پی شیوع ویروس کرونا است و پیگیری‌ها و رایزنی های لازم برای افزایش سهمیه وام در شهرستان رشت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز