خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان خبر داد:

واژگونی خودروی ساینا در بجستان خراسان رضوی/ راننده زن جان باخت

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۶۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا و فوت راننده آن خبر داد.

به گزارش ایلنا از بجستان، حسن آزادیخواه فرمانده انتظامی شهرستان در تشریح این خبر گفت: بعد از ظهر امروز یک مورد واژگونی خودروی ساینا درجاده سنجدک به بجستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که اکیپ های گشت پلیس و یگان‌های امدادی در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: با حضور ارگان‌های امدادی مشاهده شد یک دستگاه خودروی ساینا به رانندگی خانمی حدودا 30 ساله و دو سرنشین خانم دیگر که از مسیر روستای سنجدک به روستای صلح آباد در حرکت بودن به دلایلی واژگون که راننده و سرنشینان مصدوم و توسط اورژانس ۱١۵ به بیمارستان آیت الله مدنی منتقل شدند.

وی تصریح کرد : راننده خودرو پس از انتقال به بیمارستان با توجه به شدت جراحات وارده فوت و سایر مصدومین تحت مداوا قرار گرفتند .

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان با بیان اینکه علت وقوع حادثه برابر نظریه کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو راننده ناشی تخطی از سرعت مطمئنه بوده است از کلیه شهروندان خواست در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند تا شاهد حوادث ناگوار و داغدار شدن خانواده ها نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز