خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه اول خدمات شهری و فضای سبز منطقه یک مشهد در طرح خانه بهار ۹۹

کد خبر : ۹۰۶۶۱۲

شهردار منطقه یک مشهد مقدس از کسب رتبه اول ادارات خدمات شهری و فضای سبز منطقه یک در طرح خانه بهار ۹۹ در بین مناطق سیزده گانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، جواد اصغری با بیان این خبر، اظهار کرد: اقدامات استقبال از بهار99، با هدف زیبا سازی بصری، ایجاد محیطی مناسب و مفرح، افزایش نشاط و شادابی اجتماعی و.. در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی ادامه داد:  کاشت بیش از 770 هزار بوته گل فصلی و دائمی، رنگ آمیزی مبلمان ها و وسایل ورزشی بوستان ها، آماده سازی آب نماها ، اجرای اقدامات خلاقانه و کاربردی و... از جمله اقدامات اداره فضای سبز این منطقه همزمان با اجرای طرح خانه بهار 99 بود.

شهردار منطقه یک مشهد مقدس تصریح کرد: اداره خدمات شهری این منطقه نیز، ضمن انجام اقداماتی مانند شستشو، بهسازی و رنگ آمیزی جداول و تابلوهای شهری، آذین‌بندی ویژه معابر و..، اقدامات خلاقانه و کاربردی از جمله طراحی خلاقانه نقاشی و سایه های سه بعدی در معابر پر تردد سطح منطقه را در طرح خانه بهار 99 ، به منظور زیباسازی فضای بصری شهر اجرایی کرد.

اصغری با بیان اینکه خدمت به زائران و مجاوران ولی نعمتمان ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) افتخار بزرگی است، گفت: خدمت‌رسانی صحیح و به موقع که منجر به افزایش رضایت شهروندان از مدیریت شهری می‌شود؛ مهمترین اولویت این منطقه می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز