خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

شوراها مردمی ترین نهاد از بطن مردم است/ شورای شهر برای توسعه شهری با تمام توان، تلاش می کند

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۶۰۶

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شوراها به عنوان مردمی ترین نهاد از بطن مردم برخواسته و زبان گویای مردم در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرزانه آرامش در صد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که به مناسبت روز شورا و با حضور فرماندار بندرعباس، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری، شهرداری بندرعباس و معاونین وی برگزار شد، با تبریک فرارسیدن روز شورا بیان کرد: یکی از دلایلی که شورای شهر تشکیل شد، تسهیل در کار شهروندان است و شهروندان می توانند در این زمینه به شورا و شهرداری کمک کنند تا در پیشبرد و پیشرفت شهر گامهای مثبتی برداریم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل وترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس،گفت: اعضای شورای شهر در راستای پویایی،تحقق وتوسعه شهری و با توجه به امکانات موجود تمام توان خود را به کار بسته واز هیچ تلاشی دریغ ننموده است.

آرامش تصریح کرد: توسعه همه جانبه شهر،ایجاد زیرساخت‌های اساسی در مسیر رسیدن به یک شهر سالم  ازجمله مواردی است که در طول مورد توجه اعضای شورای شهر قرار گرفته و در این راستا گام برمی داریم.

وی بیان کرد: همراهی و همگامی مردم با شوراها نیز نیازمند فراهم بودن بسترهای مناسب فرهنگی و اجتماعی است و فراهم نمودن این بسترها نیز بیش از هر چیز بر عهده خود شوراهاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز