خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

انتخابات مجلس در هرمزگان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۶۰۳

استاندار هرمزگان گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال آرامش و امنیت و سلامت در هرمزگان برگزار شد و صحت انتخابات در تمامی حوزه های انتخابیه این استان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد انتخابات استان هرمزگان با ستاد انتخابات کشور با اشاره به روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان، عنوان کرد: روند برگزاری انتخابات در استان هرمزگان از اردیبهشت ماه سال ۹۸ همزمان با سراسر کشور آغاز و انتخابات در دوم اسفند ماه با مشارکت بیش از ۵۲ درصدی مردم هرمزگان برگزار شد.

وی ادامه داد: میزان مشارکت بیش از ۵۲ درصدی مردم هرمزگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بالاتر از میانگین کشوری بود و هرمزگان در میان هفت استان برتر کشور در زمینه مشارکت مردم در این دوره از انتخابات قرار گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: این میزان مشارکت خوب مردم هرمزگان در انتخابات، نشان دهنده شور و نشاط و اعتماد مردم به مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات، دستگاه‌های دولتی و سایر نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این استان است.

همتی تصریح کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال آرامش و امنیت و سلامت در هرمزگان برگزار شد و صحت انتخابات در تمامی حوزه های انتخابیه این استان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

وی گفت: از تمامی دست اندرکاران و عوامل برگزاری، مجریان و ناظرین و تامین کنندگان امنیت انتخابات در هرمزگان و همچنین مردم این استان که با مشارکت خوب، نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند، تشکر و قدردانی می نمایم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و پیشرفت و خدمت هر چه بیشتر به مردم استان هرمزگان، تعامل و همدلی میان مجموعه مدیریت عالی و اجرایی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در دوره جدید فعالیت مجلس نیز ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز