خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت می گیرد:

اجرای 237 کیلومتر شبکه فاضلاب دراستان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۵۷۲

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در استان اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقررگردید در سال جاری بیش از 237 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در شهرها و روستاهای استان، با اعتباری بالغ برهزار و 184 میلیارد ریال اجرا شود.

به گزارش ایلنا از صافهان، دکتر امیر حسین حکمتیان با بیان اینکه درسال جاری در 32 شهر استان، بیش از 187 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا می شود اظهار داشت: هم اکنون استان اصفهان بعد از تهران بیشترین اجرای طول شبکه فاضلاب را در کشور دارد اما به رغم تنگناهای مالی که با آن مواجه هستیم طرح های توسعه شبکه فاضلاب همچنان در دستور کار قرار دارد .  

 وی برخوداری روستائیان از خدمات شبکه فاضلاب را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: هنوز به طور کامل زیرساخت های اجرای شبکه فاضلاب در روستاهای اصفهان فراهم نشده، با این حال اجرای  بیش از 20 کیلومتر شبکه فاضلاب در 4 روستا در شهرستان فلاورجان عملیاتی شده است، این در حالیست که برای اجرای شبکه فاضلاب 14 روستا در این شهرستان، به میزان یکصد کیلومتر برنامه ریزی شده است.

دکتر حکمتیان اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب در سطح استان را ضروری برشمرد و خاطرنشان ساخت: قدمت شبکه فاضلاب در استان به بیش از پنج دهه می رسد، براین اساس اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب، بسیار حائز اهمیت است چرا که فرسودگی شبکه فاضلاب احتمال وقوع حوادث در بخش فاضلاب را دوچندان می کند.

عضو هیأت مدیره شرکت آبفا استان اصفهان افزود: در سال 99 علاوه بر توسعه شبکه های فاضلاب ، باوجود محدودیت منابع مالی، اصلاح و بازسازی 20 کیلومتر از شبکه فاضلاب در 13 شهر  با اعتباری بالغ بر 222 میلیارد ریال اجرایی می شود.

وی در پایان عنوان کرد: با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر در بخش فاضلاب، احداث 8 باب ایستگاه پمپاژ در  6 شهر  نجف آباد، مبارکه، لنجان، فلاورجان، برخوار، منطقه ی یک و پنج اصفهان، با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد ریال در حال اجراست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز