خبرگزاری کار ایران

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری کرمانشاه :

محافظت و نجات ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی از خطر تعرض

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۵۳۱

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه از محافظت و نجات ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی در خطر تعرض خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهاب شیرزادی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای صیانت از عرصه های منابع طبیعی و با تاکید کولانی مدیرکل منابع طبیعی استان و ورود دادستانی محترم و دادگستری کرمانشاه عملیات اجرای کمربند حفاظتی در عرصه‌های منابع طبیعی بخش مرکزی کرمانشاه روستای قزانچی انجام شد.

  وی افزود: ۱۲۰ هکتار از عرصه های منابع مشرف به روستای قزانچی را از هرگونه تصرفی حفظ خواهد کرد.

 شیرزادی اضافه کرد : برای ۱۲۰۰۰ متر  از اراضی ملی و طبیعی بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه که توسط متخلفان تصرف شده بود پرونده تشکیل شد که از این میزان دستور خلع ۱۱۰۰۰متر صادر شده است و از دست متصرفان و سودجویان خلع ید شد .

مهندس شیرزادی درپایان گفت: یکی از وظایف منابع طبیعی و آبخیزداری برخورد با سودجویان و فرصت طلبان عرصه های ملی و طبیعی است که در این راستا با همکاری و تعامل بادستگاه‌های قضایی اقدامات مورد نیاز انجام شده است که در همین راستا ازمقامات قضایی استان وشهرستان دربرخورد قاطع بامتخلفان تشکر می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز