خبرگزاری کار ایران

تجلیل از معلمان آذربایجان شرقی بصورت ویدئو کنفرانس/کلنگ‌زنی پروژه 1000 واحد مسکونی فرهنگیان در شهر جدید سهند

کد خبر : ۹۰۶۳۵۳

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ارتباط ویدیو کنفرانس با وزیر آموزش و پرورش و تجلیل از معلمان منتخب استان همزمان با هفته معلم در تالار معلم تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جعفر پاشایی در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم استان، گفت: باید متواضعانه و خالصانه زحمات و خدمات معلمان را گرامی بداریم، چرا که معلم نماد خوبی‌هاست و تلاش‌های جهادگرانه معلمان و معلم یاران در نقش آفرینی در فضای آموزش‌های مجازی به مانند کادر درمان پزشکی شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اقدامات بنیادین و ماندگار استان در جهت تکریم و حفظ شأن و حرمت معلمان در توسعه مراکز رفاهی و ارتقای سطح معیشتی معلمان، گفت: در این راستا کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان و باشگاه پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی در سال 98 با حضور مقام عالی وزارت به بهره برداری رسید.

پاشایی با اشاره به ضرورت تغییر روند اجرای برنامه‌های هفته معلم امسال، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، برنامه‌های امسال غیرحضوری و البته متنوع و ابتکاری با روش‌های جدید برگزار می‌شود.

وی توجه به رضایت مندی عموم معلمان، برجسته کردن فعالیت‌ها و تلاش‌های معلمان، مدرسه محوری و مشارکت آحاد مردم در امر تکریم را از رویکردهای اصلی ستاد بزرگداشت هفته معلم عنوان کرد و گفت: اولیا و دانش آموزان با توسعه گفتمان تکریم مقام معلم، پویش‌های سپاس معلم، استفاده از ظرفیت سایر ارگان‌ها و ادارات و انتشار و اطلاع رسانی اخبار در اعتلای فرهنگ عمومی و اجتماعی کردن تکریم مقام معلم نقش پررنگی دارند.

                                                          کلنگ‌زنی پروژه 1000 واحد مسکونی فرهنگیان

وی در ادامه با بیان این‌که برنامه‌های هفته معلم از روز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه در استان آغاز می‌شود، گفت: همزمان با این روز، نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم به رسم دیرینه و به مناسبت هفته معلم پیام تبریک صادر می‌کنند و همچنین پروژه 1000 واحد مسکونی فرهنگیان تبریز در شهر جدید سهند کلنگ زنی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: روز پنج شنبه، یازدهم اردیبشهت ماه همراه با آذین بندی و نصب بنر در میادین و محیط‌های شهری و تلویزیون‌های دیجیتال شهری خواهد بود؛ همچنین در این روز ویدئو کنفرانس با مقام عالی وزارت در تالار معلم تبریز ساعت 8 صبح برگزار شده و معلمان منتخب استان تجلیل خواهند شد.

وی افزود: برگزاری ویدئو کنفرانس با ریاست محترم جمهوری و جلسه شورای آموزش و پرورش استان در استانداری و صدور و ارسال لوح سپاس و تبریک مجازی برای همه فرهنگیان استان از طریق اتوماسیون اداری از برنامه‌های روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه هستند.

وی اضافه کرد: ویدئو کنفرانس استانی با مناطق و نواحی و ویدئو کنفرانس رئیس محترم مجلس با استان‌ها به ترتیب روز یک شنبه ساعت 11 و روز دوشنبه در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود.                                                

پاشایی گفت: اجرای سرودهای دانش آموزی میدانی (خیابانی و محله‌ای)، تماس و دلجویی با خانواده‌های معظم شهدا، متوفی و بازنشسته فرهنگی، فعالیت پویش‌های داوطلبانه و مجازی جامعه محور سپاس معلم و پویش سپاس معلم آذربایجان در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی هستند که در طول هفته معلم ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: فراخوان آثار تولیدی و ابتکاری محتوای الکترونیکی و دلنوشته‌های فرهنگیان استان از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. 

وی تشریح کرد: برنامه‌های هفته معلم امسال با رویکرد جامعه محوری، مدرسه محوری و جامعیت و یکپارچگی تکریم خانواده فرهنگیان در طول سال برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز