خبرگزاری کار ایران

پایان ماموریت نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۲۶۷

وزیر بهداشت و درمان با درخواست پایان ماموریت محمد‌حسین قربانی، نماینده تام الاختیار وی در گیلان در جهت مدیریت بیماری کرونا، موافقت کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،در پی اعلام درخواست پایان مأموریت محمد حسین قربانی از نمایندگی تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در جهت مدیریت بیماری کرونا با توجه به کنترل نسبی بیماری کووید ۱۹ در استان، وزیر بهداشت با این درخواست موافقت کرد.

محمد حسین قربانی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت و درمان ضمن تقدیر از مسوولان و مردم در جهت کنترل نسبی ویروس کرونا در استان اعلام کرده بود که بحران کرونا در گیلان به یک رویه با ثبات رسیده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس دهم همچنین از وزیر بهداشت و درمان خواسته بود، ضمن موافقت با پایان ماموریتش در گیلان، ادامه امور با محوریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و استاندار دنبال شود.
 
با شیوع ویروس کرونا در گیلان، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان پس از پایان مأموریت مهدی شادنوش، طی حکمی از ۱۶ اسفندماه سال گذشته دکتر محمد حسین قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس و‌ نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان را به عنوان نماینده خود در گیلان جهت مدیریت بیماری کرونا منصوب کرده بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز