خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۸ انجام شد؛

برپایی اولین دوره مسابقات وزنه برداری بانوان آذربایجان غربی/ اعزام تیم بانوان به مسابقات کشوری

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۲۲۳

رئیس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۳۹۸ توانستیم با همت بانوان عزیز اولین دوره مسابقات وزنه برداری بانوان استان آذربایجان غربی را با حضور ۶ شهرستان در سالن وزنه برداری شهرستان ارومیه برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا، شاهرخ پیری در رابطه با شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: متاسفانه با شیوع این ویروس منحوس مردم عزیز کشورمان دچار برخی از مشکلات شده‌اند لذا امیدواریم با تلاش کادر زحمت کش درمان و رعایت مردم عزیز شاهد ریشه کنی و نابودی ویروس کرونا شویم.

وی در خصوص فعالیت‌های وزنه برداری در روزهای کرونایی‌ گفت: با تدابیر اتخاذ شده از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی سالن‌های ورزشی، تجهیزات لازم برای تمرینات در خانه و حفظ آمادگی جسمانی، در اختیار اکثر ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی در خصوص عملکرد این هیات ورزشی در سال گذشته با تاکید بر فعال کردن بخش بانوان در رشته وزنه‌برداری استان اظهار داشت: خوشبختانه در سال ۱۳۹۸ توانستیم با همت بانوان عزیز اولین مسابقه وزنه‌برداری بانوان استان آذربایجان غربی را با حضور ۶ شهرستان در سالن وزنه برداری شهرستان ارومیه برگزار کنیم و همچنین وزنه برداران بانوی آذربایجان غربی برای نخستین بار به مسابقات بانوان کشور در اصفهان اعزام شده و به رقابت با حریفان خود پرداختند و همچنین با تلاش‌های هیات استانی به خصوص خانم ابراهیمی نایب رئیس بانوان، وزنه برداران بانو به المپیاد استعدادهای برتر کشور که به‌میزبانی سنندج برگزار شد، اعزام شدند.

پیری در خصوص عملکرد بخش آقایان نیز گفت: طی سال گذشته وزنه برداران آذربایجان غربی به المپیاد استعدادهای برتر که به میزبانی شهرکرد برگزار شد، اعزام شده و همچنین تیم جوانان استان نیز پس از برگزاری یک دوره اردوی آماده سازی در مسابقات جوانان کشور حاضر شده و موفق شدند مقام چهارم تیمی را از آن خود کنند‌.

وی با اشاره به برگزاری لیگ برتر وزنه برداری آذربایجان غربی همانند سالیان گذشته، در خصوص سایر اقدامات هیات وزنه برداری در سال ۹۸ تصریح کرد: در سال گذشته موفق شدیم رشته وزنه برداری را در برخی از شهرستان‌های غیرفعال احیاء کنیم تا امروز بتوانیم حداقل ۱۰ شهرستان فعال در استان آذربایجان غربی داشته باشیم.

شاهرخ پیری در خصوص برنامه‌های سال ۹۹ تاکید کرد: امیدواریم در سال جاری به مدد الهی ویروس منحوس کرونا را شکست داده و بتوانیم ادامه مسابقات لیگ استان را برگزار کنیم.

وی‌ افزود: میزبانی از اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران، برگزاری کلاس مربیگری‌ و داوری درجه ۳ برای بانوان و کلاس مربیگری و داوری درجه یک برای آقایان در آذربایجان غربی از جمله برنامه‌های هیات در سال ۱۳۹۹ است.

پیری در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همت و کمک مسئولان و همراهی هیات وزنه برداری آذربایجان غربی آکادمی اختصاصی وزنه برداری در ارومیه راه اندازی شود تا به این طریق شاهد کشف و پرورش بیشتر استعدادها، آموزش بهتر ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز