خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان خبرداد:

بخشش اجاره بهای شش ماهه 16 مهد کودک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۱۸۶

مدیر کل بهزیستی استان قزوین از بخشش اجاره بهای یک تا شش ماهه 2 مهدکودک تحت مالکیت بهزیستی و 14 مهد با مالک خصوصی در استان قزوین به علت خسارات ناشی از تعطیلی شیوع ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،‌ علیرضا وارثی با اعلام این خبر گفت: به منظور بخشش اجاره مهدهای کودک قزوین در تعطیلات ناشی از کرونا، پویش همدلی راه اندازی شده است که در این راستا 2 مهد کودک تحت مالکیت بهزیستی و 14 مالک خصوصی از یک تا شش ماه اجاره بهای خود را بخشیده اند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: هدف از پویش همدلی کمک به بقای مهدهای کودک خسارت دیده در ایام کرونا است و در این پویش مالکان نیکوکار ،‌ تمام یا قسمتی از اجاره خود را به مهدها می بخشند.

وارثی تصریح کرد: درحال حاضر 14 مالک در این پویش شرکت کرده اند و در حال ارتباط گیری با سایر ادارات و ارگان های مالک مهدها برای بخشش اجاره بها هستیم.

وی عنوان کرد: مالکینی که اجاره بهای خود را در ایام قرنطینه ببخشند از سوی بهزیستی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و نشان حامی کودک دریافت می کنند .

 109 مهد کودک در استان قزوین وجود  دارد که در حال حاضر  فقط 100 مهد کودک فعال است و دیگر مهدها درخواست تعطیلی موقت داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز