خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازملن هواشناسی خبرداد؛

بارش باران بهاری در 15 استان کشور ؛ از امروز تا جمعه/ تهرانی‌ها امشب منتظر رعد و برق و باد و باران باشند / خلیج‌فارس، مواج و متلاطم

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۱۷۸

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی امروز و فردا تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در نیمه‌غربی کشور و در مناطقی از شمال‌شرق بارش باران و در برخی مناطق رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد، پیش‌بینی شده است.

وی افزود: امروز بارش‌ها در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، همدان و مرکزی، کرمانشاه، کردستان، شمال خراسان رضوی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نوار غربی اصفهان و شمال شرق خوزستان و نیمه غربی استان‌های فارس و بوشهر، شدت دارد.

این کارشناس اظهار کرد: در استان‌های مذکور، بالاآمدن آب رودخانه‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و همچنین برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

رفیعی ادامه داد: فردا بارش در بیشتر مناطق کشور به جز بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، ادامه دارد. همچنین مناطق مستعد بارش تگرگ را خواهند داشت.

وی افزود: روز جمعه در نوار شمالی کشور به ویژه بخش‌های شمال‌شرق، فعالیت سامانه، ادامه خواهد یافت.

بارش باران بهاری در 15 استان کشور ؛ از امروز تا جمعه/ تهرانی‌ها امشب منتظر  رعد و برق و باد و باران باشند / خلیج‌فارس، مواج و متلاطم

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: این سامانه بارشی، به تدریج از اواخر وقت جمعه از کشور خارج می‌شود. مجددا سامانه بارشی جدیدی از شنبه از نوار غربی وارد کشور می‌شود که ابتدا نوار غربی کشور و به تدریج نیمه غربی، بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

رفیعی گفت: امروز دریای‌خزر و پنجشنبه مرکز و شمال خلیج‌فارس، مواج و متلاطم خواهند بود.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت افزود: امروز آسمان تهران کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر خواهد داشت. در اوایل شب نیز برای پایتخت، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز