خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهر سازی استان قزوین:

قطعه اول احداث راه اصلی تاکستان نیکویه اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۱۷۰

مدیرکل راه و شهر سازی استان قزوین گفت: عملیات اجرایی احداث راه اصلی تاکستان نیکویه در قطعه اول و تا روستای آقچه کند به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد آغاز شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث راه اصلی تاکستان نیکویه در قطعه اول و تا روستای آقچه کند، اظهار کرد: مسیر تاکستان آقچه کند به نیکویه در صورت تکمیل شدن و اتصال به آزادراه قزوین رشت، محور ارتباطی بین شمال کشور با غرب خواهد بود و همچنین آسان‌تر شدن تردد بین شهرستان تاکستان و شهر‌های اطراف آن به شمال کشور را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهر سازی استان افزود: در مرحله نخست ، بخش اول این طرح از تاکستان به روستای آقچه کند است که در حاشیه آن پروژه پارک جنگلی تاکستان اجرا می‌شود.

مبارک مقدم اضافه کرد: عملیات ابتدای مسیر توسط شهرداری تاکستان به عنوان جاده سلامت انجام می‌شود.

وی با اشاره به قرداد مرحله اول طرح به طول ۱۶۰۰ متر با برآورد حدود ۴ میلیارد تومان تا روستای آقچه کند، خاطر نشان کرد: هدف اجرای این طرح ارتقا و تعریض محور موجود به راه اصلی درجه یک، افزایش ایمنی و تسهیل در تردد است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: مطالعات این طرح انجام شده و متناسب با تامین اعتبار، عملیات اجرایی آن نیز پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز