خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی:

سیلاب به ۱۰ شهرستان خراسان رضوی خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۱۶۱

مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: بارش‌های سیل آسا به بخش‌های کشاورزی، واحد‌های مسکونی، تاسیسات برق، آب، مخابرات، جاده و معابر روستایی ۱۰ شهرستان استان خسارت وارد کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌علی شایانفر گفت: خسارات سیلاب بیشتر در شهرستانهای کلات، جغتای، جوین، قوچان، مه ولات، مشهد، طرقبه شاندیز، چناران، سبزوار و تربت حیدریه گزارش شده است.

شایانفر افزود: بارشهای رگباری باران در خراسان رضوی روز دوشنبه به وقوع پیوست و تا ظهر سه شنبه بر شدت آنها افزوده شد که این بارشها همراه با توفان و بارش تگرگ سبب سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها و آبگرفتگی منازل شده است.

وی اضافه کرد: بر اثر این بارشها تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع در هشت روستای شهرستان کلات از جمله چنار، چرم کهنه، ارچنگان، قلعه نو، سررود و چرم نو باعث قطعی آب شد که مشکل ۶روستا از این تعداد تاکنون رفع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارش‌های سیل آسا سبب قطع  ۱۸ راه روستایی در شهرستانهای کلات و خوشاب شده است که تاکنون ۱۴ راه روستایی بازگشایی شده است.

شایانفر افزود: چهار راه روستایی "سنگ دیوار، لایین کهنه، چهارراه و خاکستر در شهرستان کلات هنوز مسدود است که به محض فروکش کردن سیلاب بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به غیر از این چهار راه روستایی تمام مسیرهای اصلی و فرعی خراسان رضوی باز است و هیچ گونه تلفات جانی هم گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز