خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

خسارت ۳۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی شهرستان خواف

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۰۷۷

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خواف گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۳۱۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی و دامداری منطقه خسارت وارد شده است.

رحمان دادپور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در بارندگی‌های سیل آسا که از آغاز سال جدید در شهرستان به وقوع پیوسته خسارت های شدیدی به بخش کشاورزی شهرستان خواف وارد آمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خواف اضافه کرد: در پی دو نوبت بارش سنگین باران در فروردین ماه سال جاری که با تگرگ و سیلاب شدید همراه بود؛ خسارت ۳۱۰ میلیارد ریالی به بخش کشاورزی و دامداری شهرستان خواف تحمیل شد.

دادپور در ادامه افزود: این خسارت‌ها به مجموعه‌های‌مختلف کشاورزی و دامداری از جمله ۳۰۴۶هکتار محصولات زراعی، ۱۷۹۱ هکتار محصولات باغی، ۹۲۷ راس دام سبک، ۱۴۱۸۰ متر مربع اصطبل دامداری و ۹ رشته قنات وارد آمده است.

وی در خصوص مناطق بیشتر خسارت دیده شهرستان هم گفت: بیشترین خسارت مربوط به روستاهای رزداب، بندیوان، سراب، چهارده، سده و اراضی منابع آبی شهر سلامی بوده است. 

مدیر جهادکشاورزی خواف در پایان ضمن تشکر از خبرگزاری ایلنا به جهت پوشش کامل اخبار شهرستان افزود: از کشاورزان و دامداران تقاضا داریم در صورت بروز هرگونه خسارت در اسرع وقت با کارشناسان مستقر در بخش ها برای بازدید و برآورد خسارت ها هماهنگی لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز