خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

مشکلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در خراسان رضوی رسیدگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۰۵۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کمیته رسیدگی به مشکلات صاحبان کسب و کارهای متضرر از کرونا که مشمول مصوبه اخیر دولت به منظور دریافت تسهیلات و کمک در حوزه‌های مالیاتی، بانکی و تامین اجتماعی نشدند، تشکیل می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان در حاشیه نشست اعضای کارگروه اشتغال خراسان رضوی اظهار کرد: مصوبه اخیر دولت درباره تعویق بازپرداخت تسهیلات بانکی، بخشودگی مالیات و تمدید دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی مربوط به ۱۰ رسته از بنگاه‌ها و کسب و کارهای متضرر از کرونا بود که مشمول بخشی از کسب و کارها در این استان می‌شود.

وی ادامه داد: نشست امروز اعضای کارگروه اشتغال خراسان رضوی ویژه صنایع و صاحبان واحدهای تولیدی و اصناف آسیب دیده از کرونا بود تا صاحبان کسب و کار که مشمول مصوبه دولت می‌شوند از این مسیر مورد حمایت قرار گیرند و به وضعیت صاحبان کسب و کارهایی که جزو ۱۰ رسته اعلام شده نیستند، به نحو دیگری رسیدگی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این راستا کمیته‌ای ذیل کارگروه اشتغال استان با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و عضویت سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تشکل‌های بخش خصوصی و استانداری تشکیل می‌شود تا نسبت به شناسایی و بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی متضرر از کرونا و غیرمشمول مصوبه دولت اقدام کند.

رسولیان افزود: در باره بنگاه‌های اقتصادی متضرر از کرونا که در شهرستان‌ها مستقر هستند، فرمانداران مسئول شناسایی و رسیدگی به مشکلات آنها شدند تا در صورت لزوم مشکلات این واحدها در زمینه تامین مالی، مالیات، بیمه تامین اجتماعی و تسهیلات بانکی به کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انتقال یابد و در این کارگروه درباره آنها تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: براساس پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی، درخواستی تنظیم شد که به امضای استاندار خراسان رضوی رسیده و به معاونت امور اقتصادی رییس جمهوری ارسال می‌شود تا مشکلات بنگاه‌های اقتصادی متضرر از کرونا که مشمول مصوبه اخیر دولت نیستند رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز