خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

پایان ۵ روز آدم‌ربایی زن 33 ساله در شاهرود / نجات همسر موقت از چنگال گروگانگیر

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۰۳۲

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با دریافت گزارشی مبنی بر ربوده شدن خانمی 33 ساله و انتقال وی به شاهرود موضوع را به طور ویژه مورد پیگیری‌های پلیسی و اطلاعاتی قرار دادند.

به گزارش ایلنا، عبدالله حسنی خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها و مراحل تحقیقات این آدم ربایی مشخص شد خانمی 33 ساله در پنجم اردیبهشت‌ماه امسال از سمنان ربوده شده و پس از انتقال به دامغان، هم‌اکنون ردپایی از وی در یکی از شهرک‌های شاهرود بدست آمد.

این مقام انتظامی از انجام هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات و دستگیری آدم‌ربا خبر داد و گفت: با شناسایی دقیق محل نگهداری گروگان، طی عملیاتی ضربتی و منسجم گروگانگیر دستگیر و گروگان که آثار ضرب و جرح در بدنش مشاهده می شود، آزاد شد. 

 سردار حسنی  بیان کرد : برابر اظهارات متهم در بازجویی‌ها، گروگان همسر موقت سابق وی بوده که به دلیل مشکلات و اختلافات مالی مرتکب این جرم شده است. 

وی ادامه داد : یک نفر دیگر هم که گروگانگیر را همراهی می‌کرده نیز دستگیر و یک قبضه شوکر از خودروی متهم کشف شد. 

 فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید براینکه برخورد پلیس با اینگونه جرائم بسیار قاطع و بدون هیچ اغماضی است از معرفی متهمان به مرجع قضایی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز