خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین مطرح کرد:

دغدغه‌های کارگران را کاهش می‌دهیم/ تعاونی‌های مسکن و مصرف اولویت صدر تامین است

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۰۱۴

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: همه شرکت ها تعاونی مسکن و تعاونی مصرف را فعال کنند؛ انتخابات انجام دهند و نماینده را به صدر تامین معرفی کنند تا گزارش ها و نظارت ها به طور دقیق در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین وابسته به شستا در نخستین جلسه ویدیو کنفرانس با نمایندگان کارگران شرکت های تابعه و وابسته صدر تامین، گفت: اینجانب با عمده مشکلات و چالش های موجود آشنا هستم و سالیان سال در مناطق محروم کشور زندگی کرده ام. بر این اساس جایگاه شما برای بنده بسیار ارزشمند است و تلاش ما در ستاد صدر تامین این است که بتوانیم گره ای از مشکلات پیش روی تمامی کارگران را حل و فصل کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: عمده صحبت های همکاران محترم در شرکت های تابعه پیرامون حقوق و دستمزد بوده است بنده شهادت می دهم که وزیر کار دلسوز کارگران است. وزیر کار در جلسات به معاونین و مدیران اعلام کرده اند که دغدغه زندگی کارگران را در شرایط کنونی دارند و بیان داشته اند که تمامی تلاش مجموعه ها باید در راستای فراهم کردن شرایط قابل قبول برای کارگران و خانواده های آنان باشد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان و کارگران تمامی شرکت های تابعه و وابسته صدر تامین از این پس باید جلساتی با حضور نماینده کارگران، مدیران منابع انسانی، مشاوران و مدیران روابط عمومی تشکیل شود و مشکلات را برطرف کنند. البته اینجانب تاکید دارم نماینده کارگران باید صحبت های تمامی کارگران مجموعه را در این جلسات پیگیری کند و هر سه ماه یکبار در جلساتی که بنده به صورت ویدیو کنفراس برگزار می کنم به ما در صدر تامین منتقل کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در ادامه صحبت های خود به مقابله جانانه شرکت های تابعه و وابسته صدر تامین با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: مجموعه اقدامات ارزشمندی در این زمینه در دستور کار قرار گرفت و شرکت ها در راستای مسئولیت های اجتماعی نیز فعالیت های قابل قبولی انجام داده‌اند اما این مهم نباید متوقف شود و تا زمان وجود کرونا باید ادامه پیدا کند.

وی توجه به خانواده کارگران را یکی دیگر از برنامه های مدیران عامل شرکت های تابعه عنوان کرد و گفت: برنامه های خود در راستای حمایت از کارگران را گسترده تر بدانید چراکه شما وظیفه حمایت از خانواده های آنان را نیز برعهده دارید. به مدیران عامل می گویم که نشست ها، مراسم‌ها و جشن‌های مختلفی با حضور خانواده های کارگران برگزار کنید، ارتباط با خانواده ها را دردستور کار قرار دهید و توصیه اصلی ما به شما این است که دغدغه روانی خانواده کارگران را کاهش دهید.

وی به وضعیت سلامت و بیمه تکمیلی کارگران اشاره کرد و بیان داشت: سلامت جسم و روح کارگران بالاترین میزان اهمیت را دارد. در این راستا به مدیر منابع انسانی صدر تامین و مدیر منابع انسانی تمامی شرکت‌ها گفته‌ایم که در کمترین زمان ممکن گزارشی از آخرین وضعیت تهیه و بهبود شرایط را کلید زنند.

وی حضور بانوان را ارزشمند دانست و گفت: در حال حاضر 582 تن از بانوان در بخش های مختلف شرکت‌های تابعه و وابسته صدرتامین مشغول به فعالیت هستند. همانطور که نمایندگان بانوان در این جلسه مطرح کردند اینجانب بیان می‌کنم که با توجه به سطح علمی و توانایی بالای این عزیزان انشالله در تمامی سطوح و هیات مدیره شرکت ها از خدمات بانوان بهره گیریم.

سلیمانی در پایان اظهار داشت: جلسه ویدیو کنفراس با نماینده کارگران هر سه ماه یکبار از سوی روابط‌عمومی و منابع انسانی صدر تامین برگزار می شود و مصوبات جلسه امروز در اوایل تیر ماه بررسی می شود تا متوجه مجموعه اقدامات ذکر شده در این جلسه و جلسات دیگر قرار گیریم. همچنین توجه به بازنشستگان نیز باید از دیگر برنامه های کاری ما باشد چرا که اهمیت به انان و کسب تجربه های آنان به تولید کشور کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز