خبرگزاری کار ایران

واکنش‌مدیرعامل سابق‌سپاهان به مصاحبه پیروانی:

قرارداد 10میلیاردی قلعه‌نویی صحت ندارد/ مدیرعامل بودم از پرسپولیس شکایت می‌کردم

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۹۸۸

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: اینکه می‌گویند قرارداد امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان 10 میلیارد تومان است، صحت ندارد.

به‌گزارش ایلنا از اصفهان، مسعود تابش در واکنش به صحبت‌های افشین پیروانی که مبلغ قرارداد امیر قلعه‌نویی را ده میلیارد تومان اعلام کرده بود، اظهار داشت: سعی می کنم در این مورد مصاحبه ای نداشته باشم چون من در حال حاضر عضو هیات مدیره هستم، اما این را می گویم قرارداد در زمان مدیرعاملی بنده با این رقم بسته نشده است و اینکه می گویند 8 میلیارد است و 2 میلیارد آبشن دارد، کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی ادامه داد: قرارداد امیر قلعه نویی به 8 میلیارد هم نمی رسد، قرارداد سرمربی فعلی سپاهان قطعا کمتر از قرارداد یک مربی خارجی است که یک میلیون دلار می گیرد که با پول الان 15 تا 16 میلیارد می شود. بازهم می گویم قرارداد قلعه نویی زمان من بسته شده و این اعداد و ارقام کذب محض است.

مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان تاکید کرد: بابت مطرح کردن این اعداد و ارقام، اگر مدیریت باشگاه در اختیار من بود حتما شکایت می کردم، این کنایه ها و بی احترامی و اتفاقاتی که می افتد اصلا صحیح نیست؛ کجای دنیا شما چنین مسائلی را می بینید، واقعا برای من عجیب است که عده ای اینقدر دنبال حاشیه هستند.

در اواخر ماه گذشته بود که افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران طی مصاحبه ای با کنایه به امیر قلعه نویی گفت: کسی که ۸ میلیارد قرارداد دارد و ۲ میلیارد آبشن قراردادش است امسال ۱۰ میلیارد می‌گیرد و سال آینده ۱۲ میلیارد وقتی نتیجه نمی‌گیرد معلوم است که می‌آید و هجمه وارد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز