خبرگزاری کار ایران

احیای هفت شرکت تولیدی در آذربایجان شرقی با همکاری قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۸۱۵

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تعداد هفت شرکت تولیدی و صنعتی این استان با تلاش مجموعه قضایی احیا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،موسی خلیل اللهی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: این واحدها و شرکت های تولیدی و صنعتی استان دارای مشکلات عدیده مالی و اداری و یا ورشکسته بودند که با نظارت و حمایت اداره تصفیه و ورشکستگی شهرستان تبریز، احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

به گفته وی با احیا و نجات این تعداد واحد تولیدی از بیکاری تعداد ۴۲۴ نفر کارگر در آذربایجان شرقی جلوگیری شد.

خلیل اللهی با تاکید بر اینکه ایجاد و اشتغال و جلوگیری از  بیکاری کارگران واحدهای تولیدی یکی از مهم ترین و محوری ترین کارکردها و رسالت‌های مجموعه‌های قضایی و دادگستری استان است،‌اظهار داشت: بر همین اساس دادگستری آذربایجان شرقی در صورت بروز مشکلات برای واحدهای تولیدی به سرعت وارد عرصه شده تا از بیکاری افراد جلوگیری شود چون این موضوع تبعات بسیار زیان بار اقتصادی و اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه کارگران واحدهای یاد شده باسابقه و دارای مهارت فنی بالا بودند، ادامه داد: این شرکت ها به صورت اجاره به مدیران دارای اهلیت واگذار شده و  به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اضافه کرد: حمایت از تولید داخلی و اشتغال برای کارگر ایرانی و تلاش در راستای جهش تولید از مهم‌ترین وظایف مسئولان و مردم است و در این راستا دستگاه قضایی با تمام توان در خدمت بخش تولید و قشر کارگری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز